Gå til innhold

MA igjen

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Uff nå er jeg litt urolig. Er 9/4 uker og har fått litt brun slimete utflod. Minner meg om da jeg hadde MA i uke 13. Har og et svangerskap med fødsel i uke 28, det gikk bra på tross av flere blødninger. Men det brune ligna på den gang jeg hadde MA. Hvordan har dere merket MA? Uff får be om time imorgen tenker jeg.

Fortsetter under...

Heisann!

Forstår at du er urolig, men ta ikke sorgene på forskudd. Ring lege i morgen og be om å få komme til UL. Eller ring legevakt nå...da jeg var 8 uker på vei i dette svangerskapet, fikk jeg plutselig en morgen blodtilblandet slim på papiret. Fikk komme inn på legevakten og ble der beroliget med at det mest sannsynlig var en/noen av livmortappens skjøre og ytterste blodårer som hadde bristet litt - dette var visst veldig vanlig på denne tiden av svangerskapet. Noen dager senere fikk jeg brunt slimet utflod en morgen, men hadde da hatt sex kvelden før, og jeg tenkte det kom av det.

Da jeg hadde min MA i uke 13 i august i fjor, merket jeg ingen endringer. Jeg hadde like mange symptomer og var gørrkvalm helt frem til dommedagen da jeg kom til UL og ble møtt av en livløs liten krpoo inni magen min - FORFERDELIG!!! Så det er ikke alle som merker noe til en MA.

Håper det vil ordne seg for deg, for det er vondt å gå med slike tanker som du har nå.

Masse klem fra,

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...