Gå til innhold

Åh, guri malla.....nå er det trangt om saligheita...og så vi som har forester da.......urk.

Anbefalte innlegg

Var i byen og kjøpte Acta Graco cosmic i dag.

Vi har forester, 2006 model.

Men fyyy søren så trangt det ble i fremsetet når vi festa nye setet der bar.

Å herligaland ass.......

Jeg er bare 170 cm, men må sitte heilt på skrå....kan ikke sitte normalt.

Hvordan er det med dere og deres biler?

Fortsetter under...

Vi solgte Foresteren v Påsketider, fikk Snuppa i Januar.

Fant ut at det ikke var den mest praktiske bilen for oss nå.

Har kjøpt Passat,og er veldig fornøyd m plassen.

Nå er vi skikkelig A4 :)

har en chrysler voyager. helt super. men liten plass til voksne lange ben i baksetet. men hvor ofte har vi med flere i bilen. dessuten er det stor plass bak. kjører bare vogna rett inn. har i tilegg god plass til hunden....

Vi har byttet, men jeg byttet tilbake til "babystolen" enda ei stund. Grunnen var at han faller lett framover naar han sovner..

Ja, det er trangt naar man har bakovervendte stoler =)

Annonse

jeg har besafe izi combi da, i min lille toyota corolla combi. Helt umulig å sitte der foran nå nesten, men hun skal nok sitte den veien ei stund til. Dog skal jeg nok ha pasasjerer før hun er tre år, så mulig jeg snur den til framovervendt før det.

Vi har heldig vis en stor bil.Har en Hunday H1 7 seter og har kjempe god plass til beind fremme.

Setene bak fører passasjer, går på skinner og kan derfor reguleres hvor langt fra fremsetene de skal stå.

Kommer aldri til å gå tilbake til personbil så lenge jeg har barn boende hjemme.

Er så deilig å ha god plass når vi skal avgårde alle sammen...

det er trangt i begge bilene våres også vi har spaces star og en V40

jeg sitter rett men ganske langt foran kan du si..litt bedre plass til bena mine i V40 så det er som regel sambo som kjører bilene når vi er med alle 3. han er jo 193 og jeg er 169 høy...

vi har samme sete som deg HI

da vi fikk caroline hadde vi en liten golf..... så vidt vi fikk plass til vognen i bagasjerommet...vi har akta graco med base og da måtte vi ta passasjersete foran helt frem.... jeg satt med knærene trøkt oppi dæsjbordet....og sambo fikk ikke plass i det heletatt... etter to uker hadde vi fått ny bil..hehe...har kjøpt passat stasjonsvogn... helt fantastisk bil.. og kjempe god plass.... ikke noe problem med sete nå...

Vi skal titte på ny bil nå, for selv om "det går" å sitte der forran,. så gnager bilbeltet inn i halsen min, og jeg er redd hoftene mine og låra mine går til helvete og litt til dersom vi får en relativt liten krasj, siden jeg må sitte sånn på skrå...........

Men hvilken bil tro??

Noen med Nissan xtrail?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...