Gå til innhold

Hvem lurte på ang. Cerazette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke hvor jeg så dette...Jeg gikk på de inntil i vinter, så har litt erfaring hvis det kan være til hjelp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja takk........ mye rart her ihvertfall

hadde du mens da du gikk på de?

Skrevet

Var veldig uregelmessig da jeg gikk på de. Kunne ha opphold i blødningene på 2-3 mnd for så å ha blødninger med bare 14 dagers mellomrom. Er visst en vanlig bivirkning med de pillene. Går du på de nå eller har du sluttet?

Skrevet

Jeg sluttet for 3 uker siden, og har fortsatt ikke fått hverken det ene eller andre tror jeg da.... ihvertfall ingen mens her.... mista mens helt etter 2 mnd på de pillene......også fikk jeg det plutselig 14.mai, hadde mens en uke og ingenting etterpå!

Det jeg synes er litt rart er at disse pillene bare skal hindre egget i å feste seg, så man skulle jo merke en EL da?? Det skulle jo i utg.pkt være slik at det skulle kjennes når jeg alltid har kjent det

jajaja..... kommer vel tilbake etterhvert!!! Sjøl om jeg ikke håper det!

Du har også sluttet??

Skrevet

Jeg sluttet i februar, fikk en liten blødning 3 dager etterpå og testet positivt måneden etter. Ble så overrasket over å få full klaff på første forsøk, men det endte med MA i mai :-(

Det samme kan jo ha skjedd deg også! At du er gravid allerede. Eller?

Skrevet

åhh herregud......

det har jeg da ikke tenkt en gang.....

hmmm....må kjøpe test kanskje jeg da.....

huff, bedre lykke nå da!!!

Fikk litt sommerfugler her jeg nå......

Skrevet

Jeg var så sikker på at det ikke kom til å klaffe på første forsøk, så tok en test fordi vi skulle på en fest. Så: det er fullt mulig å ha el før første mens etter pilleslutt. Håper det for deg!! Lykke til :-) Venter i spenning...

Skrevet

Hmmm.... Ja, det blir en spennende dag imorra da ja...... Og lover å skrive om både pos og neg resultater......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...