Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Endelig har jeg fått surret meg til å ta magebilde. Først de siste ukene dette har vært interessant, for nå ser jeg mer gravid enn feit ut...! http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/441246
Hanne og jentungen Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Fin mage du har da:) Du ser jo ordentlig gravid ut:)
Gjest Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 det er jo ikke tvil på den magen der, da! du ser ikke feit ut, bare gravid ut!! fiiin mage!! klem!
Simen og Julie Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 oyyyyyyy... det var gravid mage det... og så fin... min var lengre nede når jeg var 19 uker på vei... skal ta bilde i mårra og ordne på linken min...
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 3. august 2006 #6 Skrevet 3. august 2006 flott gravid magen hos deg ja:o) vet du hva du får igjen?????
popkind Skrevet 3. august 2006 #7 Skrevet 3. august 2006 Ingen tvil: du ER gravid!!!!..... og fiiiiiin.
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 3. august 2006 #8 Skrevet 3. august 2006 Tusen takk jenter, føler meg kjempefin og i god form! Har vært 2 ganger på UL på en uke og det er ingen tvil om at vi venter en gutt! Ikke sjenert en plass han nei ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå