**bambi22** Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 jeg skulle gjerne hvert på chatten,men tastaturet mitt på justeres først,må gå tilbake på hva jeg har skrevet hele tiden,for det hopper frem og tilbake!hehe
**bambi22** Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 ja det er det!:-/ sambo skal ordne det så fort han er ferdig med pcen sin!:-) så jeg kommer inn på chatten etterpå!:-)
*Mysillen* Skrevet 2. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2006 får bare håpe at data min kanskje er kompis ikveld også... detter stadig vekk ut av nettet blir så lei
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 kan komme inn på chatten jeg!!! hvis det kan hjelpe?
**bambi22** Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 Det problemet har jeg på pcen til mamman og pappan min,detter ut hele tiden,spes fra msn osv!tror de skal sette vekk maskinen for å se på den!:)allså instilningene til nettet! jeg har kjøpt meg en ny bærbar pc,så hvis jeg ikke får til dette med tastatur og musa,så sender jeg det tilbake!:-) men kan ikke være uten BIM da! **ler**
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 Jeg stiller også opp på chatten, hvis det er ønskelig!?
**bambi22** Skrevet 2. august 2006 #10 Skrevet 2. august 2006 SNUFS kommer ikke inn på chatten jeg.................................. må laste ned noe greier....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå