Gå til innhold

skriiiiik, hyl, vræl, jeg har fått angst!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke tenkt på det, du merker ingenting når det skjer!! Vær glad du ikke skal i full narkose å går glipp av ankomsten til den lille, å våkner timesvis senere i ørka!!! Det går så bra så skal du c :)

Lykke til!!

Klem fra meg

Skjønner hva du mener!!

Jeg har bare noen få dager igjen til KS, og det knyter seg i magen mer og mer for hver dag..

Jeg har hatt KS før, men det var haste, så det er det jeg kan sammenligne med og det var ikke hyggelig..Tenker nok det blir en helt ny opplevelse med planlagt KS ja!!:-) men angsten sitter i fordi..Men, det går nok bra å lykke til!!

Hovedinnlegger her: Jeg har selv valgt ks i epidural. Hadde hastsnitt sist med narkose og derfor ville jeg ha epidural nå, men så begynner hjernen min å tenke.... :-/... at jeg skal ligge der og vite at de skjærer i meg og åpner og ...æsj... hehe, fikk det bare for meg... Gruer dere ikke noe for deres planlagte KS? Jeg har prøvd fødsel og hastesnitt og jeg skjønner virkelig ikke dem som vil ha keisersnitt fremfor fødsel (enda min fødsel var ingen enkel og grei sak).

EVANGELISTA: hvorfor hadde du planlagt ks med narkose? valgte du det selv?

valgte er vel å overdrive... jeg måtte true, og hyyyle meg til det. har en fødselsangst uten like, og en angst og redsel for nåler, blodtrykk, og alt som har med dette å gjøre, som er enda værre.... grunnen er at jeg ble utsatt for mindre pedagogiske og hyggelige ting av en lege på barnehjemmet da jeg var liten....

Annonse

....evangelista... skjønner deg da ja... jeg trodde jeg var så sikker på at jeg ville ha epidural, siden jeg ble så dårlig i flere dager etter narkosen etter sist ks, men, hehe, nå er jeg jommen usikker... narkose likevel og sove meg gjennom.....lure, lure. Det som trekker litt ekstra med epidural er jo at jeg får se babyen nesten med en gang da!!!.... :-) hmmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...