Gå til innhold

Hvor gamle er barna deres, og når legger dere dem for kvelden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ser at det er en sammen heng med babyer over 5 mnd at dere legger det mellom 19-20 det hadde vært deilig for meg også men er redd han våkner 2-3 ganger på natta da..

hvis jeg legger han 22 så våkner han også på natta rundt 4 tiden og er sulten

du siste her er heldig som har en som våkner kl 9! neste morra håper min gjør det samme når han blir 5 mnd min gutt er bare litt over 4 mnd

når man blir eldre så trenger man kanskje ikke såå mye mat som de som er yngre? stemmer det??

vet du.. noen barn er bare så gla i nattpuppen, at de går ikke etter hva de trenger, men bare etter kosen. Så da må det nattavvenning til :) Sånn var det her. gikk rett fra 1-3 nattamminger til 0 jeg. den dagen hun fylte seks mnd begynte jeg. Jenta mi legger seg klokka åtte, og er straks åtte mnd :)

Leggetid er ca 18.30 og da sover han til 7, sånn ca. Han er 4 mnd og vi har hatt det sånn siden han var 6-7 uker gammel. Innførte rutiner tidlig og så har han regulert det selv etter hvert. Begynte vel med legging en times tid senere.

ja min lille snupp blir nå seks uker på lørdag og hun tar kveld når hu finner det for godt. som å går da hu sovna i seks tia.. prøver å ha rutiner jeg også men vet ikke om hu bryr seg så mye enda.hehe

bader du hver kveld? lurer på begynne med det jeg.

mvh

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...