Gå til innhold

Strekking i livmorbåndene


Mi tesoro *220307* *101109*

Anbefalte innlegg

Kjente disse mens-smertene ganske ofte i uke 4 og 5. Men i forrige uke og denne uka (uke 6 og 7) har jeg nesten ikke kjent noenting! Nå bekymrer jeg meg for at livmoren ikke vokser lenger! Noen andre som ikke kjenner disse smertene lenger eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i uke 9. Får bare strekk når jeg nyser (??!?) og når jeg beveger meg svært brått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde strekking på hø og ve side frem til uke 6 ca så forsvant de over natten... er nå i uke 11 og skal til første legetime i morgen..er så spent på hva han sier-om alt ser ut til å være bra..men har ikke hatt noe blødning el.

 

tror ikke det trenger å bety noe at smertene forsvinner...håper jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det strekkes mest i starten? Jeg hadde en del av dette i uke 4,5 og 6 men så har det vært stille en stund.. Jeg hadde en kort strekk i dag, men det er lenge siden jeg har kjent strekkingen.. Så det er nok normalt.

Jeg har heller kynnere nå.. Dvs jeg kjenner at livmoren strammer seg om morgenen når jeg våkner.. og så skjer det som regel ingenting på dagtid ellers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på hvordan denne strekkingen skal kjennes ut, men jeg hadde voldsont vondt nede i magen i uke 5. Visste ikke da at jeg var gravid, så trodde det var nyre-/gallestein eller noe sånt... Det skjedde to dager og varte nesten en time hver gang. Tusen gang verre enn menssmerter! Satt sammenkrøket i en stol og jamret meg... Etter det har jeg av og til kjent en svak strekk hvis strekker meg e.l., men ikke noe mer enn det.

 

Kan dette være strekking av livmorbåndene? Hvor lenge varte det hos dere? En time var litt lenge syns nå jeg, men... Vet jo ikke om det var det engang:o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...