Gå til innhold

Reportasje om IVF i HENNE til mandag

Anbefalte innlegg

Lovet noen av dere å si ifra når reportasjen om hvordan vi ble gravide med IVF/PGD i USA gikk til kommer ut.

Den vil være ute i HENNE mandag 7.august. Dere vil sikkert kjenne dere igjen siden dere er i nogenlunde samme situasjon som oss.

Er gravid med tvillinger i uke 17, men hindringene vil ingen ende ta......Fikk nettopp svar på trippletest som kunne indikere av det var en forhøyet risiko at begge jentene der inne har down syndrom. Siden eggene ble implantert etter testing for fragilt-x som jeg er bærer av ( har en sønn som er syk) og også for ulike kromosomtester deriblant Downs før det ble satt inn, er vi ganske sjokkert......

Men vi har vært ute en vinternatt før , og så lenge det er kun indikasjoner så har vi håpet i behold ;)

Lykke til alle sammen, ønsker dere det beste!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5796169-reportasje-om-ivf-i-henne-til-mandag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har hørt om liknende før, hvor det ble foretatt sjekk men i svangerskapet var verdiene for høye, pekte mot downs.

Men ut kom et helt friskt barn, jeg ville ikke trodd at dette er et problem. Har de målt nakkefoldene til jentene da? Selv ikke det er sikkert...

Dessuten de har testet for det....jeg er overbevist om at jentene deres er friske.

SKulle ønske jeg fikk elst Henne, få vel be noenv enner i Norge om å kjøpe bladet og sende det til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...