Gå til innhold

Har de fleste mensmurringer før fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at det er så mange her inne som har mensmurringer i tiden før fødselen starter. Siden ikke jeg har kjent noe sånt begynner jeg å lure på om det betyr at fødselen ikke er nært forestående?! - Eller er det noen som ikke har det sånn, og som går rett på de ekte veene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

guuud du er heldig...har en venninne som hadde et prikkfritt svangerskap...samme dagen hun fødte fikk hun mensmurringer og noen timer etterpå var babyen ute....hun hadde ingen kynnere, premature rier eller mensmurring før den dagen hun fødte, tred dager etter ul termin.....hmmmm....

Skrevet

Jeg hadde masse mensmurringer og -stikninger både forrige gang og nå. Har en del kynnere. Håper på at ting går raskere nå enn sist.

Skrevet

jeg har kjent kynnere i massevis siste ukene. nå er det jo bare ett år siden jeg fødte sist så det kanskje spiller inn. ved mine tidligere svangerskap har jeg hatt det komfortabelt helt fram til fødselen var i gang og da har jeg heller ikke vært i tvil om at fødselen var i gang.

så det ene er nok like vanlige som det andre?

nå er jeg ikke helt klar verken mentalt eller med å få på plass saker siden vi er på ferie, så jeg håper det ikke blir fødsel før om 21 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...