Gå til innhold

Utstyrsdebatten/ Stellebag

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg mener å ha sett en utstyrsguide el debatt her inne (som forum), men finner det ikke igjen. Husker jeg feil?

Uansett, det jeg lurer på er : Hva er det viktig å tenke på ved valg av stellebag? Jeg har kjøpt Teutonia Spirit S3 i helt sort, og vi får en gutt...

Noen med råd? Er det bra med mange rom? Stelleunderlag som kan rulles ut ? etc etc

Tusen takk for svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5795881-utstyrsdebatten-stellebag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde hard stellebag fra BabyBjørn sist, fordi den var med i utstyrspakken vi kjøpte brukt av ei jeg kjenner. Jeg var ganske fornøyd, så vi kommer nok til å bruke den samme også denne gangen.

I bagen har vi brukt å ha litt skift, ei tåteflaske, et par smokker, våtservietter og noen bleier. I vår stelleveske fulgte det med et lite stelleunderlag som kunne brettes ut, men jeg brukte dette sjelden. Bedre å bare ha med et håndkle og bruke som underlag.

Og husk t-skjorte eller liknende til mamma'n - de første månedene med lillemann slo det aldri feil at når jeg dro til byen uten skift til meg selv, spydde han meg ut tidlig på dagen. Har gått noen turer på H&M i BH og kåpe for å kjøpe ny t-skjorte, ja!

Jeg vil også anbefale den harde fra baby bjørn.. jeg hadde en som fulgte med vogna først, men den gikk liksom i oppløsning... denne er hard og solid og ting inni blir ikke skvisjet.. det er kjekt skal man ha med seg flasker og slikt.. god plass og det fulgte med underlag.. reima er veldig justerbar og kan lett festes på vogna..

så den ville jeg kjøpt var jeg deg,,,,

Annonse

ps: du venner deg fort til å alltid ha en ekstra bleie og noe småtteri i håndveska også... hehe :)

Kom også på at det med mange rom i stellebagen egentlig ikke er nødvendig. Det bør kanskje være minst to, men trenger ikke være mange fler.

Tror jeg har tre-fire stellebager liggende etter førstemann, det var mange som ga det som gave osv - hyggelig, det! Men det ble nå mest til at jeg brukte en litt stor skulderveske av vanlig type, og hadde stelleunderlag, våtservietter og en liten pose klær liggende i ett rom i den...

Akkurat :) Jeg hadde ofte stellebagen med rundt omkring, men ikke alltid. Ofte var det like greit bare med det jeg hadde i håndveska/skulderveska. Man blir litt sånn alltid-beredt med småttiser :) I hvert fall når man har gulpeunge. Da ligger det gjerne ekstra klær i vogna, i bilen, på stua, på kjøkkenet, i veska, i pc-bagen osv..... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...