Gå til innhold

August: bimmelim og bommelom

Anbefalte innlegg

hei hei:-)

er det flere enn meg som flyr på do hele tia? hvis jeg spiser noe, (som jeg stort sett gjør hele tia nå..) må jeg på do å bommelom. vet at ungen ligger å presser på, men har lissom bare hørt om å fly på do å bimmelim hele tia. masse bommelom kan jo føre til ubehagligheter som hemorider.. huff, skremmende!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5795856-august-bimmelim-og-bommelom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg syntes det hørtes veldig greit ut å få gått ofte på do. - Jeg er stikk motsatt, har hatt forstoppelse i ukesvis, og må ta mange ss med Laktulose hver dag, for i det hele tatt greie å presse ut noe.- Og det er ikke noe gøy!

Her er det bommelom nesten like ofte som bimmelim for tiden. Og det er ganske så ofte bimmelim for å si det sånn...

Tror ikke det er plass til noe særlig mer enn babyen i magen min lenger. Han ligger inni der og koser seg (med alle søtsakene som hans mor trøstespiser på fordi hun holder på å klikke av å vente) og vokser seg kjempestor!

Her er det også bommelom flere ganger daglig. Ser det som et godt tegn på at presset på tarmen inni der er blitt stort.. Hemorroider er det vel ikke fare for så lenge bommelomen ikke er hard og vanskelig å få ut. Heller de som sliter med å bommelomme som får hemoroider :-) Så det var mine spesifikasjoner om emnet, he-he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...