Gå til innhold

Ærlig talt

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere har link til deiligst.no på hjemmesidene, og mange vil ha tattovering. 20 åringene tror de er sååå mye mer moden enn de andre. En kaller seg for rosamor ( lit vell fjortis med rosa? ) Noen sier djis og djises ( fjortis det også kanskje ? ). Og alle krangler, banner og steiker.

Voks opp jenter!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukter jeg litt trolling kanskje?? hehe.

Blir nok en ufattelig umoden 90 åring jeg da, siden jeg kler rosa så godt hihi =).

Skrevet

og du har mye og gjøre eller...

det er vel du som bør vokse opp.....

Skrevet

Jeg har fem tatoveringer og er stolt av dem alle sammen! :)

God sommer! :)

Skrevet

I alle dager.. For en oppførsel!

Hva i all verden er problemet? Det er da vel opp til hver enkelt hva de ønsker å vise av seg selv, og hva de vil pynte kroppen sin med?

Og hvorfor er rosa så mye mer fjortis enn f.eks. rødt? Da jeg var fjorten likte jeg aldri rosa, og vet om svært få som gjorde det. I fjortisperioden var det liksom ikke kult med rosa lenger, så jeg tror du har misforstått kraftig der. Er helst småunger som liker rosa etter min mening.

Når det gjelder hva folk sier og ikke sier, hvem f*en er du til å dømme? Du legger inn et innlegg der du ber jentene om å vokse opp, også er du f*en ikke ærlig nok til å signere med nick?

Og når jeg allikevel er i gang, lær deg å skrive!

Skrevet

hihihi lille troll på veggen der..

kom på noe nytt da, når du først skal trolle..

nesten så jeg har lyst til å trolle litt selv her inne med anonymknappen bare for å få til litt nyskapende trolling!

(jeg gjør ikke det da. enda. mohahaha)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...