Gå til innhold

August: Den store sex-dagen!!!


Ceci og prinsen.

Anbefalte innlegg

Til nå har vi hatt sex 3 ganger i dag, og det blir ihvertfall 2 til før kvelden er omme. Satser på at det skal sette i gang ting, men foreløpig kjenner jeg ingenting! ÅH !!! Har også drevet og massert brystvortene mine, og da kommer det melk ut etter ei stund, så det blir ikke så langvarig massasje.

Synes det er så mange som merker mens-murringer i dagesvis ( og noen ukesvis ! ) før, men jeg har ikke kjent noe sånt. Med førstemann kjente jeg heller ingenting før vannet gikk 19 dager før termin, så derfor håper jeg jo på noe lignende nå da! Helst at jeg går direkte på veer, sånn at jeg slipper ligge i ambulansen, for det var ekkelt!

En del av venninnene mine har satt i gang fødslene sine med sex, håper virkelig vi også klarer det!!!

- Er det andre som holder på slik? :-)

Satser på torsdags natt eller fredag. :-) Andre som er med på den?

Er spent på hvordan det går med onsdags-jentene, og om det er noen som får det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må si jeg er imponert over sexinnsatsen!!!! Jeg tror ikke jeg hadde maktet det i denne varmen!! Og med denne hoften og ikke minst (faktisk størst!!) magen!!!!

 

Jeg meldte meg på onsdagsføding, men seg veldig dårlig ut!! Hvis ikke ting skjer meget kjapt da...Ikke å forakte om det skulle skje!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj,oj- imponerende! Gratulerer. Men jeg tror ikke jeg orker mer sex enn den ene gangen idag. Har sterke mensmurringer og da er det ikke spes. godt med sex i tilegg (men det er vel ikke det som er meningen;at det skal være godt:-) ) Tror jeg skal legge meg og satse på at morgendagen er dagen! Ser ut som jeg må melde meg ut av onsdags-klubben. Får bytte nick i morgen,- he-he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Litt av ein innsats! Hadde jeg rett og slett ikke orket, alt for trett og sliten...

 

I dag har jeg ikke gjort noe for å prøve å sette igang fødselen. Og funker fint det, ingen fødsel på gang her;) Sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, etter 4 mnd nesten i sølibat kan jeg love dere at mannen min er gira, og det er jo han som står for mesteparten av jobben nå, så det går bare greit!!! :-)

Kjenner ikke noen ondter når jeg sitter, men har veldig nedpress med enkelte stikk når jeg går, pluss at gullet har vært ekstra aktiv i dag, så jeg er spent på hva natten bringer. HÅPER-HÅPER-HÅPER!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...