Gå til innhold

Ofte hodepine... :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg har hatt det akkurat som deg, kunne gå over ei uke med hodepine og det var bare helt forferdelig!! Fikk det når jeg var ca 2 mnd på vei, og det har vart til nå.. Hos meg kommer det om jeg anstrenger meg for mye eller gjør noe jeg ikke er vant til. Kan være nok at jeg reiser inn til byen for å handle. Miljøforandringer og stress er dårlige greier. Er plaget med bekken og rygg også, og tror dette spiller inn også da slike plager påvirker musklene som igjen gir spenninger som gir hodepine.. Paracet har ingen virkning på meg, så det har jeg ikke tatt i det hele tatt. For meg har det hjulpet med avspennende øvelser for nakke, skuldre og rygg, mye vann(brus har gjort det værre) og regelmessige måltider samt søvn. Frisk luft hjelper også, ligger jeg bare i senga blir jeg enda stivere så da blir det nesten værre. Hvorofor jeg får det vet jeg ikke, men jordmor ble faktisk litt sint da jeg nevnte dette for henne sist, og ga meg beskjed om å ringe legen neste gang jeg fikk det så de kunne sjekke blodtrykk og ta prøver etc. Men ærlig talt så tror jeg mest det er slik jeg sier.

Men du kan jo ha det for andre grunner, så kanskje lurt å nevne det for jordmoren og legen din?!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5795751-ofte-hodepine/#findComment-5797027
Del på andre sider

Oki...takk for at du tok deg tid til å svare... skal ta det opp neste gang... Det er ganske slitsomt med vedvarende hodepine ja! Prøver å drikke mye, må nok jobbe mer med å spise regelmessig og sovingen er det så som så med... våkner mye og må mye på do... Men blodtrykket mitt er helt fint! Vi får se... muligens det bare har med kosthold å sånn og gjøre...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5795751-ofte-hodepine/#findComment-5797734
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...