Gå til innhold

Tror jeg kan rope HURRA nå....


Wish

Anbefalte innlegg

Jeg hadde positiv el test 22 juli og den var positiv i faktisk 4 dager.

Spurte igår her inne om når jeg skulle beregne ikm... Var så usikker. Pleier liksom ha ikm to uker etter første positive test, har aldri hatt 4 positive før ... Maks 2 positive el tester på rad....

 

Var så rar i magen idag og følte meg halv kvalm... Hadde en dobbel pakke clearblue 3 dager før og bare måtte...... Innbilte meg at jeg kunne se en skygge strek.... Tenkte å vente til imorgen før jeg testet igjen men ..... hihi... Kjøpte ett annet merke.. Tror det var Quick respons. Den viste tydelig to streker selv om den ene var svak... Hva skjer...... Svidde like godt av den siste clearblue testen nå nettopp og streken på cb var ikke skygge lenger men ett svakt svakt kryss.....

 

Hjelppppp... Jeg er så lykkelig men allikevel så redd.... Har ikke fortalt det til mannen enda. Vil så gjerne være 100% sikker.

 

Hva tror dere? Kan det bare være kjemisk eller hva det nå er noen kaller det her inne eller er jeg virkelig GRAVID???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Takk for det:-))

 

Fortalte det til mannen nettopp og jeg ble sendt rett i dusjen mens han skulle lage en bedre middag til oss... hihi... Dette er bare helt fantastisk!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Wish.. Dette kan du rope HURRA for ja... CB pleier ikke ta feil og du har jo i tilegg en annen type test som sier gravid også!!!! Gratulerer, du er gravid!!!!!!!!!!!!! Krysser fingre for deg. Dette skal gå bra!!!!

 

Nå ble jeg glad altså,, kjekt med gode nyheter fra BIM'ere man kjenner litt fra før,,,,!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda du er gravid, en strek er en strek...velkommen til aprilklubben =) det blir vell aprilbarn hehe.....jeg fikk 2 streker 28 juli, ble så glad så glad....

 

GRATULERER!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis! =) Mine første tester var også såååå svaaaaaaake at man nesten måtte ha lupe for å se den blå streken i krysset.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen inn i "aprilklubben".

 

Testet positiv graviditetstest på mandag, så det er veldig nytt for meg også. Er litt nærvøs enda da, men forhåpentligvis klorer spiren seg skikkelig fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis... :)

 

fikk vite det for en uke siden selv, så velkommen...:)

kos med en aprilbaby.

 

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk til dere alle og jeg er virkelig gravid. Var hos legen og fikk det bekreftet idag:-)) Er bare såååå lykkelig!!!

 

Kjekt så mange som nettopp har kommet over på 1 trimester og har termin nokså på likt:-))

 

Lykke til dere alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...