Gå til innhold

Må dessverre forlate dere, og ikke på den måten jeg hadde tenkt....


MaybeMe?

Anbefalte innlegg

Huff, dette ble ikke helt som jeg hadde tenkt. Var på UL i går og skulle vært 12+0, og gledet meg til å hoppe over til 2.tri. Dessverre viste UL et foster uten hjerteaktivitet, så istedetfor 2. tri. må jeg gå den lange veien tilbake til BliGravid. Har det veldig tøft nå, men håper det blir klaff igjen snart. Trekker meg tilbake for å slikke mine sår, men kommer sterkere tilbake senere.

Lykke til dere som er igjen her inne, måtte alle spirene vokse seg store og flotte!

Prosenten for SA og MA tror jeg må være brukt opp nå, så da bør det gå bra med resten av spirene her!!!!

Klemmer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var veldig leit å høre...

 

Jeg er òg 12+0 i dag og har første kontroll på fre.. Er livredd for å få samme beskjed som deg..

 

Ønsker deg masse lykke til og håper du er tilbake her veldig snart!!

 

Stor trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette var jo ikke noe greit assa:(... Sender deg masse nytt baby støv, å håper spiren sitter fort igjen..

 

Jeg må bare få lov å spør deg om noe, hadde du mistanke til at du hadde mistet? Eller hadde du alt av symtomer enda? Jeg kjenner bekymringen kommer sigende( legen fant ikke hjertelyden i uke 11)

 

skal ikke legge mine bekymringer over på deg, du har mere en nok med din sorg, måtte bare spør...

 

Stor klem til deg...+ masse gode tanker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra med deg skal du se! Jeg har vært plaget med blødninger og brun utflod siden starten og blødde ganske mye dagene før UL. Så også på UL i uke 8 at fosteret var veldig lite, så var forberedt på dette, selv om jeg håpet i det lengste at alt skulle gå bra.

Har alt vært bra med deg til nå går det nok bra videre også!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde store mistanker om det, pga blødninger og brun utflod, samt veldig lite foster på forrige UL. Symptomene kom og gikk litt. Hadde ikke spesielt ømme bryster etter de første ukene, bare stikking nå og da, og var heller ikke plaget av kvalme, men sånn tror jeg det kunne ha vært selv om alt var bra også. Det var iallefall ikke det som gjorde meg mest bekymret, hadde så mye annet å bekymre meg for.

Fikk menssmerter på søndag + litt kraftigere blødninger, og da skjønte jeg nok egentlig at det var over.

Håper det går bra med deg i morgen da. Og bare spør hvis du lurer på noe annet, på et vis er det godt å "snakke" om det.

Masse klemmer til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neinei.. Nå gråter jeg her jeg sitter.. Så ufattelig trist.. Og dere som har slitt så vanvittig..

 

Verden er faen meg så jævlig urettferdig.. Unner deg av hele mitt hjerte at det skal klaffe snart, og at spiren skal klore seg fast i 9 mnd, uten blod eller noe tull..

 

MaybeMe, jeg vil gi deg en kjempeklem og si at jeg tenker på deg!!!

 

Trøsteklem fra ei som bryr seg om deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var veldig trist, får håpe du kommer raskt tilbake!!

 

masse trøsteklemmer og masse lykke til på neste forsøk!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...