Gå til innhold

Livmortappen synes ennå..noen andre?

Anbefalte innlegg

Hei

Nå er det 11 uker siden fødselen og livmortappen synes fortsatt rett innenfor skjedeåpningen. Kniper på harde livet, men ser egentlig ingen bedring. På seks-ukers kontrollen så sa legen at dette ville ordne seg etterhvert, men jeg er litt nervøs for at jeg har fått livmor-nedfall. Jeg har ikke noen inkontinensproblemer, er sterk i underlivet, sex-livet er bra, men klarer ikke helt å slappe av.....

Noen som har erfaringer med dette?

Fortsetter under...

å jada, jeg er sikker på at det er livmortappen, og ja, jeg vet den ikke skal være der. Såpass til anatomikunnskaper sitter jeg inne med.... :-)

iflg legen min så var ikke det uvanlig at du kunne se denne etter en fødsel, men at den skulle trekke seg opp etterhvert. Lurer på om det er andre som har eller har hatt dette "problemet"....

Den henger ikke riktig så langt ned her, men den er ganske mye lengre ned enn den var før. I tillegg er den mye kortere... Er litt bekymra jeg og.. Det er nå snart 6 mnd siden jeg fødte. Var hos legen min for en mnd tid siden og hun kjente etter og mente ingenting var unormalt og at det sannsynligvis ville rette seg helt etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...