Tredjegull Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Du har spådd graviditet på meg i august. Kan du se om det har skjedd noe nå? Kan du se når jeg kan teste positivt? Håper det har klaffet denne gangen! Hva slags kjønn ser du? Tusen takk for svar igjen. Du er flink! Klem
nattinatt Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Tusen takk for det.Eg får opp graviditet.Når forventer du mensen?Det ser ut som det er ei lita gutespire.Klem
Tredjegull Skrevet 2. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2006 Jeg er såvidt over midtveis i denne syklusen. Forventer mensen ca 16august... Er du sikker på at det er en liten gutt? Tidligere har du spådd jente:-) Det gjenstår vel å se evnt... Håper at spiren sitter, for jeg lengter så etter et voksende liv i magen min. Det er så tomt etter at jeg mistet den forrige... Tusen takk for svar! Og om du kan se når jeg kan teste postivt så takker jeg for det også! Du får ha en fortsatt fin kveld, og en god natt:-) Klem
nattinatt Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Hei Kan det være to du venter?Vart sannelig litt usikker no.Ein av kvar..Spør igjen seinere,når graviditet er stadfesta,og du er kome lenger på vei,så skal eg sjå på deg igjen.Rundt 20 august kan du teste.Klem
Tredjegull Skrevet 3. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2006 Å, nå ble jeg litt spent. Har hatt et stort ønske om tvillinger... Men har tenkt at det kanskje er best å få bare en til nå da... Men er det to så er begge hjertelig velkommen... Det rare er at ved forrige svangerskap(som endte i MA) hadde jeg termin på bursdagen til farmoren min, og hun er tvilling. Hun døde i fjor, og tvillingbroren for noen år siden... Så det hadde vært litt rart om neste som skulle bli født inn i familien vår skulle bli 2stk etter at de begge har gått bort... Men nå håper jeg du har rett, så krysser iallefall jeg fingrene for det! Da hører du fra meg om noen uker igjen! Tusen takk for svar, dette er veldig spennende!!! Ønsker deg med det samme en riktig god sommer så lenge:-) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå