Gå til innhold

Er det virkelig mulig.....?????

Anbefalte innlegg

Jeg hadde positiv el test 22 juli og den var positiv i faktisk 4 dager.

Spurte igår her inne om når jeg skulle beregne ikm... Var så usikker. Pleier liksom ha ikm to uker etter første positive test, har aldri hatt 4 positive før ... Maks 2 positive el tester på rad....

Var så rar i magen idag og følte meg halv kvalm... Hadde en dobbel pakke clearblue 3 dager før og bare måtte...... Innbilte meg at jeg kunne se en skygge strek.... Tenkte å vente til imorgen før jeg testet igjen men ..... hihi... Kjøpte ett annet merke.. Tror det var Quick respons. Den viste tydelig to streker selv om den ene var svak... Hva skjer...... Svidde like godt av den siste clearblue testen nå nettopp og streken på cb var ikke skygge lenger men ett svakt svakt kryss.....

Hjelppppp... Jeg er så lykkelig men allikevel så redd.... Har ikke fortalt det til mannen enda. Vil så gjerne være 100% sikker.

Hva tror dere? Kan det bare være kjemisk eller hva det nå er noen kaller det her inne eller er jeg virkelig GRAVID???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5795227-er-det-virkelig-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du det altså.... Min 7 eller 8 pp så satt den virkelig??????

Jeg er helt ekstase egentlig, men er også litt redd at jeg ikke er siden jeg har testet så veldig tidlig.... Tror jeg må ta en tur til legen imorgen.... Sier ikke noe til mannen før det så får jeg heller invitere han på en god middag på byen og fortelle det der hvis jeg nå har ett lite baby-frø i magen:-))))

Annonse

Puh.... For en dag.... Fortalte det til mannen min nå så jeg ble sendt i dusjen mens han skulle lage en god middag til oss:-)))

Gleder meg til å få det bekreftet av legen imorgen, og takk så mye for alle lykke ønskene dere sender!!

Maaaaaaaaassssssssssse babystøv til dere alle, så sees vi på 1. trimester snart. '''''''***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'''''''''''''''''

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...