Gå til innhold

Nå er jeg blitt tante, å gjett om jeg blir dårlig av det!!!! hehe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerinna mi fødte en gutt 31.07. De bor ganske langt unna oss så vi har tenkt å ta oss en tur i helga for å se mirakelet. Har sett bilder allerede... Å babyer er jo bare så vakkre... Jeg føler jeg blir fødeklar jeg nesten, har så lyst til at min egen skal komme ut snart at jeg tror jeg sprekkker... Hehe...

Å det kommer sikkert ikke til å bli bedre etter jeg har holdt han i armene men det får bare våge seg.

Trøster meg selv med at jeg også har en ganske snart... Så må man jo smøre ganske tykt med tålmodighet å da... Men det er ikke fritt for at jeg gleder meg nei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare måtte fortelle det... Tihi...

Skrevet

Grattis!! Ble selv tante til verdens nusseligste lille jente 10.Juli. Første jeg tenkte var: - Jøss, er det virkelig en baby i min mage ? Så, ble jeg brått veeeldig utålmodig... får jo ikke holde min lille før i Januar. -Men Tante stiller gjerne opp som barnevakt når som helst i mellomtiden

Skrevet

Helidg du da som har henne så nærme... Nevøen min bor en 3 timerskjøretur unna så det er ikke så lett å få sett nurket her nei... Men vi skal oppover i helga, å vi gleder oss vilt...

Ja det er nesten helt uvirkelig at inne i min mage finnes det også en sånn en, men samtidig så er lysten på å få holde den, føle den mot huden min, å samtidig lukten på den KJEMPESTOR... Hehe... Men er nok pent nødt til å vente...=O(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...