karili Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Var nettop og så på vogner og falt for denne. Noen med erfaring med denne vognen? Likte denne bedre til vinterbaby da baggen var større enn til 3 hjulinger og taket dekket mer. Ser det er to ulike understell. Hvilken er best?
lisa74 Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Hei, den vognen ser kjempelekker ut. Har vurdert den selv faktisk. Best med størst mulig bag fikk jeg beskjed om siden vi får novembergutt. Vet du om bagen kan sikres med nett i bilen? Vet at det er veldig få som har denne muligheten.....
Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Du kan velge mellom to typer understell til denne vognen; Sports- og Classicunderstell. Sports-understellet har teleskophåndtak som kan vendes slik at du slipper å ta av bagen/sportsvognen for å skifte kjøreretning, samt bremser på begge sider. Dette understellet er imidlertid en god del tyngre enn Classic-understellet - som ikke har vendbart håndtak. Pga tyngden kommer jeg til å kjøpe Classic-understell, men skulle gjerne hatt funksjonen med å bytte kjøreretning. Prøv deg frem i butikken hvilket du synes er best, mulig du ikke synes det blir for tungt med Sport. Bagen kan ikke sikres med nett i bilen såvidt jeg vet, eller dvs. det er mulig den kan det, men den er ikke godkjent for slik bruk.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Uansett så må du jo bare ikke bruke sikkerhetsnett. Det er livsfarlig for babyen ved en eventuell kollisjon !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå