Hvitveis Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Du spådde meg i går og fikk graviditet på meg nå i august. Jeg går jo bare rundt og tripper jeg nå. Fikk jo nesten ikke sove jeg i går kveld. Bare en liten ting jeg lurte på, når du sier august mener du da at jeg er gravid nå og vil ha termin i april, eller at jeg blir gravid i august og får en mai baby? Har tenkt fælt på dette i dag, har nemlig hatt litt symptomer på graviditet..... håper du har mulighet for å svare meg. Hilsen
nattinatt Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 HeiDet er mnd då graviditeten skjer,eg får opp.Men mnd rundt kan være lett å bomme litt på,når graviditeten r så nær.Skal spørre om du er gravid eg.Eg får opp at du er gravid no.Når har du forventa mens?
Hvitveis Skrevet 2. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2006 Er litt usikker jeg, syklusen har vært litt opp og ned de siste par mnd. Vanligvis har den vært på ca 30 dager, men har etter vi begynte prøvinga vært både på 28 og 36 dager. Skal på utdrikkingslag til ei god venninne til helga, så jeg kommer til å ta en test på fredag bare for å se..., men jeg tror det er litt for tidlig. Kommer til å ta det rolig uansett, kanskje ett glass vin eller to. Kan du se noe mer i min framtid, hvordan det går med kjærligheten og hvor mange barn vi får totalt, evt kjønn? Tusen takk skal du ha, leser mye skryt om deg så har skjønt at du er flink til dette. Hilsen fra
nattinatt Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Hallo igjen Eg fekk opp rundt den 5 august,-at du kunne teste.Uansett eit glas eller to med vin skader ikkje.Eg får opp masse kjærlighet mellom dere framover.Og at dere berre blir meir og meir knytt til kvarandre.Eg får opp to guter,og ei jente.Klem
Hvitveis Skrevet 2. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2006 Tusen takk skal du ha nattinatt. Kjempesnilt av deg å ta deg tid, ser du er ettertrakta! Skal holde deg oppdatert jeg, viss du er interresert. Jeg er veldig spent nå. Ha en fin kveld:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå