ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Jeg vant 100,- på flaxlodd i dag..) Små barn, store gleder..hehe!
hjemmekanskje??? Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Grattis ) Alle monner drar sa musa og pissa i havet )
Flippa m Frida Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Grattis! Tja, i disse salgsdager kan man jo få TRE topper på H & M for det! Event. være litt flinkere enn meg og putte dem på sparebøssa... : /
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 2. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2006 Det spørs om jeg klarer å spare!! Det er jeg ikke no flink til..) men skal nok finne på noe å bruke dem på!
melkekua™ Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Grattis....alltid kjekt å vinne litt penger uansett beløp ;o)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 hihi! grattis!! gøy å vinne!!
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 2. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2006 Ja, her blir det fest! ehh... tar det rolig tross gevinsten! Ser ut til at det blir regn og torden snart.. så da holder vi oss inne, og i nærheten av senga!)
Flippa m Frida Skrevet 2. august 2006 #9 Skrevet 2. august 2006 Hun er rolig tross pengepremien. Flaxvinnere er ikke som andre vinnere... He, he...
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 2. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 2. august 2006 Nei, du sier noe..) Har ikke sagt det til noen andre enn dere engang! God til å holde gleden skjult!!!
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 2. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 2. august 2006 Fant ut det at jeg ikke skulle si det til så mange, for da blir jeg bare nedringt av tiggere..) Ikke lett å holde det hemmelig, men......hihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå