Gå til innhold

August: Skummelt...og spennende!!


Scorpiogi

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på sykehuset på kontroll, og hatt traumatisk opplevelse for livmoren min. Hun sa det var helt modent nå, og to cm åpning, så rotet hun rundt der oppi og drog i meg. Så Nå er det vel store sjanser for at noe skjer.. HJELP!! Hihi.... Kjenner adskillig mer nå ja, men om det er kynnere eller rier aner jeg ikke. Tror det bare er kynnere...Men jeg aner jo ikke! Men det forsvinner litt når jeg er oppe og går, men tar ganske godt i både mage og rygg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes jo veldig lovende ut, da! Funker for mange å bli strippet slik, har satt igang fødselen for flere av mine venninner.

Lykke tiul, hold oss oppdatert i den grad du orker og rekker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempespennende! Var det ondt da hun gjorde det? Skal til jordmor i mora, og lurer på om jeg skal be henne undersøke meg og pirke litt borti?

Du må fortelle hvordan det går! Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kynnere har det iallfall blitt utover kvelden. Men tviler litt på at det starter i natt. Men håper :) Tror det blir en murre-natt. Men skal nå gjøre mitt beste, tror typen og har planer om det nå.. :) Ha en sex- og prostaglandinfylt natt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du hos oss fremdeles Scorpiogi? Skjedde det noe i natt???

 

Jeg har hatt en mageknip-natt jeg. Ikke sovet stort. Skulle ønske det heller kunne vært en rie-natt eller i det minste en murre-natt i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Murre-natt!! Slim, og vondt. Tror nok vi drar snart nå ja.. Hm, stikkords-form.. Godt tegn :-) 3. august er fin dato ikke sant??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...