lengter daler ned i skjul... Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 noen som kjenner seg igjen.... noen som har tenkt samme tanke? Etter ferien skal jeg spise sundt å begynne å trene flere ganger i uka... jeg SKAL gå ned i vekt.... inbiller meg at jeg blir gravid hvis jeg klarer å gå ned noen kilo..... harer inne i pp 8 nå. begynner å b li lei av meg selv... lei av hvordan jeg ser ut, lei av å aldri føle meg fin, aldri være heeelt fornøyd når jeg ser meg i speilet. lei av å føle meg usikker, lei av å prøve å sitte sånn at folk ikke ser magen... føler at jeg kan være med på ting, redd for at det ikke finnes flutevest som passer på kanoturen, redd for å ikke få plass i beltet på karusellene på tusenfryd osv... ja ja, der kom all frustrasjon.... vil gjerne ha noen svar fra dere som sitter med samme tanker.... godt å dele sine følelser med noen....
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Jeg tenker ofte de tankene selv.. men jeg er så heldig at jeg har klart å gå ned noen få kg i sommer jeg! Ligger 5 kg under det vekta stoppet på i vår! Håper det fortsetter! Føler formen blir bedre for hver dag!!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 2. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2006 flink du da! stå på!!
Alba44 Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Begynte på jobb igjen etter ferien denne uka og hadde også bestemt meg for å skjerpe inn på kaloriene + mer bevegelse. Foreløpig har det gått greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå