Gå til innhold

etter ferien skal jeg skjerpe meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kjenner seg igjen.... noen som har tenkt samme tanke? Etter ferien skal jeg spise sundt å begynne å trene flere ganger i uka... jeg SKAL gå ned i vekt.... inbiller meg at jeg blir gravid hvis jeg klarer å gå ned noen kilo..... harer inne i pp 8 nå. begynner å b li lei av meg selv... lei av hvordan jeg ser ut, lei av å aldri føle meg fin, aldri være heeelt fornøyd når jeg ser meg i speilet. lei av å føle meg usikker, lei av å prøve å sitte sånn at folk ikke ser magen... føler at jeg kan være med på ting, redd for at det ikke finnes flutevest som passer på kanoturen, redd for å ikke få plass i beltet på karusellene på tusenfryd osv... ja ja, der kom all frustrasjon.... vil gjerne ha noen svar fra dere som sitter med samme tanker.... godt å dele sine følelser med noen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker ofte de tankene selv.. men jeg er så heldig at jeg har klart å gå ned noen få kg i sommer jeg! Ligger 5 kg under det vekta stoppet på i vår! Håper det fortsetter! Føler formen blir bedre for hver dag!!

Skrevet

flink du da! stå på!!

Skrevet

Begynte på jobb igjen etter ferien denne uka og hadde også bestemt meg for å skjerpe inn på kaloriene + mer bevegelse. Foreløpig har det gått greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...