Gå til innhold

UL i morgen...........hva kjenner dere i uke 15?

Anbefalte innlegg

Hyper nervøs for at noe skal være galt..

Får jo ikke vite det før i morgen,men jeg bare lurer på hva dere har av symptomer nå?

Selv så er jeg i veldig god form,kjenner vel ikke så mye...

-litt kvalm på morgenen el da jeg er sulten

-litt liga smerter

-litt vondt i hodet

-magen vokser!!!! :) :) :)

-kjenner det litt i bekkenet...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5794479-ul-i-morgenhva-kjenner-dere-i-uke-15/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Jeg skal også på UL i morra. Er også nervøs.. engstelig for at noe skal være galt!! At de skal si at det ikke er noe liv... uff... Jeg er i uke 14 nå, jeg kjenner ingen ting jeg. Litt kvalm av og til. Og av og til noe strekk på siden (livmora strekker seg.. eller senene som livmora "henger " i.. ) Når i morra skal du da? jeg skal 8.30... Hjelp.. nervøs!

Jeg skal kl 13:20!

Sinnsykt nervøs! Kan egentlig ikke tro at det er noe galt..men greier heller ikke å håpe på noe enda!

Har mista 4 ganger før,å det gjør vel ikke saken noe bedre...

Tror vi har sånn ca de samme symptomene da! Å det er jo et godt tegn! :o)

Heia dere!

Det går nok helt sikkert fint dere. Det er vanlig å forberede seg mentalt på det verste. Alle gjør nok det.

Men inni magen deres bor det velskapte barn:)

Jeg var på UL i uke 15, kjempemoro. Et lite mini-menneske som rører på seg. Min viste tilogmed frem kjønn (selv om det er usikkert så tidlig da).

Annonse

Går hos privat klinikk. Betryggende å få alt skriftlig, og personlig fra legen. Deilig å vite at man kan ringe og sende en mail og faktisk kunne komme inn på dagen om det er noe! Og man ER jo litt engstelig.. Vi har bestilt privat UL neste uke, som da er uke 14 + 5. (håper de kan si å mye som mulig...) men fikk beskjed om at vi blir innkalt til sykehuset vi har valgt å føde uansett.

Dobbel trygghet, med andre ord!

Er også i uke 15 og skal ikke på UL før 30/8!!! Litt misunnelig, bor slik at det ikke finnes noe privat tilbud heller (sukk...)

Har mye av de samme symptomene som hovedinnlegger, så velger å tro at vi er helt vanlige og at alt står bra til:)

Hei hopp! Ja, nå har jeg vært på Ultralyd. Jeg gruet meg jo sååå ille.. for var engstelig for at de skulle si at det ikke var noe liv..

Men.. Det var masse liv!! En liten krabat som ordnet ille der inne! Mest sannsynlig en gutt, for han hadde mye mellom beina. Gynekologen synes det så ut som en gutt! Så nå er jeg sååå lettet!!! =)

Er 14+5, så man ser jo kjønnet relativt tidlig! =)

Jeg tok både på magen og vaginalt.. Bildene blir bedre vaginalt ifølge gynekologen. =)

Tok privat jeg da.. JÆVLI (sorry) dyrt... 690 kroner!! Bra times lønn for legene det... Var på volvat da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...