Gå til innhold

hvor mye har dere gått opp i vekt i uke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

uke 18, gått opp 3 kg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uke 20, gått opp 3 kg, men hadde endel igjen å tære på fra sist sv.skap. Første gang hadde jeg ikke fått mage enda i uke 18, men det er jo først nå babyen for alvor begynner å vokse. Øker vekta si jevnt hver uke fram til fødselen.

La på meg totalt 12 kg første gang, noe som vel er like normalt som både 10 og 20 kg. Husk ingen er like, noen har mye vann i kroppen, andre ikke. Det viktigste er ikke antall kg +/-, men at du er sunn og frisk og at ungen vokser som den skal.

Skrevet

7 kg ... er 22+1 eller gått inn i uke 23 her på BIM

Skrevet

20. uke. gått ned 6 kg, men lagt på meg tre av de nå..

Skrevet

11 + 4 opp 1 kg.

Skrevet

jeg er 18+3 og har lagt på meg totalt 8 kilo gjennom hele svangerskapet :)

Skrevet

11 dager tilbake... stakkar... eg hadde lagt på meg 5 kg i uke 18 :o)

Skrevet

13+3 og har gått opp 2 kg.

Skrevet

13+1og gått opp 6,5 yaiks!!!!!!

Skrevet

Jeg er 17+0 i dag og har gått ned nesten 5 kg.... Kaster fortsatt opp og har liten til ingen matlyst. Bra jeg hadde litt eksta å ta av fra forrigemann :o)

Skrevet

når jeg var i uke 13 hadde jeg lagt på meg 5,5 kg.. har ikke veid meg siden, men er blitt mye større, så vekta har nok gått opp enda mer. nå er jeg i uke 17

Skrevet

14+5 og gått opp 3 kg

Skrevet

jeg er i uke 23 og hadde gått med 18kg når jeg var i uke 18... jeg fikk ikke spist på 2 mnd. grunnet oppkast ca 25 ganger om dagen... (på det verste)... blei lagt inn på sykehus flere ganger....

(før jeg blei gravid veide jeg 107,7kg... på det laveste veide jeg 89kg...)

nå i uke 23 har jeg gått opp 6kg siden uke 18...(veier 95kg)

Skrevet

hadde gått opp 2,5kg i uke 17, er nå i uke 25 og er 6kg mer enn jeg var før jeg ble gravid... hadde litt å ta av fra forrige svangerskap så nå er jeg "bare" to kg tyngre enn jeg var når jeg var like langt på vei med lille snuppa :P

Skrevet

Huff. Ikke bra emne.......

Hadde vel gått opp 2-3kg i uke 18 med førstemann. Der ble det tilsist 15,5kg opp............

Denne gangen sa det pang uka etter jeg ble gravid.... Hvordan skal dette ende. Tenker på mat hele tiden denne gangen.

Er i uke 16 el 17 nå, opp 4kg eller mer...

Undertegner med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...