Gå til innhold

Mensensmerter på 5. dag etter innsettelse av to små...hjelp

Anbefalte innlegg

Har så veldig "nå kommer mensen" vondt at jeg nesten blir litt deppa her.

Jeg vet at det kan være et tegn, men jeg våger ikke helt å satse så sterkt på det...selv om jeg ikke klarer å la være...

Hadde bare lyst å høre med dere, har noen erfaring fra lignende og med både negativt og positivt utfall???

Blir jo litt gal av å vente til at tiden kan snegle seg av gårde mot dag for testing også da...

Fortsetter under...

Ja, kan vi ikke drømme litt om det... det hadde vært genialt.

Har du peiling på når de første får mensen...er det typisk etter 7-9 dager, eller det uansett umulig å si...

Jeg har vært gjennom to insenimasjonsforsøk tidligere, og da kom mensen som en bombe...

Vel, jeg får ligge her og drømme litt til da, at jeg faktisk er gravid :)

hallo

da jeg var til insiminering,hadde jeg ingen tro på at dette skulle funke,jeg hadde også litt nå kommer mensen følelse.TENK POSITIVT du!!!

(har hørt man skal spise tomater i begynnelsen for at "det"skal feste seg!det gjore jeg(ubevisst fordi jeg fikk vite det etter på)

og ble gravid (på 1ste forsøk)

men mistet desverre nå i uke 19 (babyen var ca uke16)

MEN du MÅ IKKE tenke å det skjer deg!!!!!!får du IKKE lov til!!!!!

(ikke meningen å skremme deg altså!)

SLAPP GODT AV OG KOS DEG DU NÅ!!!!!!!!!

LYKKE TIL

TENK POSITIVT!!!!!!!!!!!!!

kos

Det er nettopp dette at det kan bety hva som helst.....

Men ut fra MIN erfaring, som har både misslykket og vellykket resultat bak meg, så hadde jeg mensfølelse de gangene jeg har fått positiv test.

Og de gangene med negativ test har jeg ikke hatt menssmerter.

Hadde vårt første ICSI-forsøk i mars, og min erfaring er at menssmerter kan være positivt. Hadde egentlig ingen andre symptomer under rugingen, bortsett fra nettopp menssmertene, og var sikker på at jeg skulle begynne å blø når som helst helt fra 4. eller 5.dagen. Men blodprøven viste at egget hadde festet seg, og vi er nå 21 uker på vei, med termin i desember!

Så tenk positivt, og finn noe annet å fokusere på (ha, ha, for det er lett...). Selv var jeg på jobb i rugetiden, noe jeg syntes var greit slik at jeg i alle fall innimellom klarte å tenke på noe annet. Men jeg må innrømme at jeg var veldig mye her inne og leste, var inne på Riksen samtidig som to andre her også og det var godt å ha noen som var kommet like langt å "snakke" med.

Lykke til og tvi, tvi!!!

Annonse

signerer med jons jeg, vi hadde også ICSI-forsøk i mars, og den satt! har termin i slutten av november nå, og jeg hadde skikkelig mensmurringer i rugeperioden...hadde også veldig ømme pupper og super-appetitt...! :) hvilket også var typiske mens-symptomer hos meg...så jeg var jo sikker på at "jaja på'an igjen om et par sykluser". Men dengang ei, heldigvis! er nå i uke 24 og alt er fremdeles litt uvirkelig...

håper for din del at det ikke er mensmurring du kjenner, men eggene som kniper seg fast. :) lykke lykke til!

Hjeeeeeeeeeeelp. Jeg blir oppløfta av å lese det dere skriver, samtidig som jeg tenker...hmm kroppen din veit du ... er jo litt rar, så det er sikkert mensen - SAMTDIG som jeg bare for alt i verden håper at det kan være en eller to spirer som krangler om plassen der inne :)

Uansett, tusen takk for svar...

aprilbaby???

Hei,

Tror dag 5 er ganske tidlig å få mens på etter forsøk....

Kan huske at jeg hadde menssmerter ganske lenge etterpå (tror det er veldig vanlig for mange enten gravid naturlig eller ved hjelp; kjente det i flere mnd og spesielt med 1 mann....var kanskje mest obs på det da?)....og vi har lykkes 2 ganger (har en liten gutt og venter en gutt til om 4mnd)...så lykke til.

Det er nok veldig individuelt.......

Jeg hat hatt 3 forsøk.

På de to første hadde jeg masse mensmurringer og alskens symptomer........men var ikke gravid.

På siste forsøk kjente jeg ingenting! Og var gravid (men har mista...)

Så jeg tror nok at vi er ganske så forskjellige der :o)

Lykke til!!!

For min del var mensmurringer veldig positivt!

Jeg hadde murringer fra 4-5. dagen, og helt til testdag.

Noen dager var det mer likt smerter også...

Jeg ble gravid jeg!

Mistet riktignok i uke 9, men gravid ble jeg!

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...