Gå til innhold

Er 12+0 i dag, betyr det at jeg skal over til 2.trim i morgen, eller er det først om en uke?


Kaja_2013?

Anbefalte innlegg

Vet det har vært spurt om dette mange ganger før, men da har det liksom vært så langt frem i tid for min del.. Derfor har jeg ikke tenkt over hva som har vært svart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1.trim, er fra 1- til og med 12 uke. Derfor er det fortsatt en uke til før du er i 2.trim. Det går fort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt usikker siden det på BIM i morgen vil stå i 13.uke.. Skjønner forskjellen, men ikke hva de mente her inne på foruminndelingen..

 

Men nå er jo det oppklart, takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. nå ble jeg usikkker igjen.. Ja, i morgen så er jeg jo i min 13.uke.. Men har bare fullført 12.. ??

 

Men egentlig trodde jeg det var i dag jeg også - for når man har gått 12 fulle uker sies det jo at den største risikoen er over.. Og det er jo det som er kjennetegnet på overgangen fra 1. til 2.trim..

 

Venter i spenning på flere synspunkter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du 12+0 vil det si at du er 12 fullgåtte uker, og dermed klar for å hoppe til 2. trimester i morgen:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da stoler jeg på at det er i morgen! Må si jeg foretrekker det, samt at når dere er to som mener det håper jeg det er riktig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Det stemmer som de to sier, 1 tri går fram til og med uke 12 og siden du nå er 12 fullgåtte uker begynner du på uke 13 i morgen og hører dermed med til 2 trimester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Takk for svaret, nå føler jeg meg sikker på at det er i morgen!

Blir en utrolig lettelse. Da håper jeg bare at jeg får bekreftet at alt står bra til på første svangerskapskontroll som er på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...