lengter daler ned i skjul... Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 nå er jeg tilbake etter noen feriedager i sverige! og nå har jeg et spørsmål....... jeg fikk besøk av TR 23/7, 11 dager siden altså..... og i et par dager nå så har jeg hatt noe som ligner på menssmerter..... veldig rart synes jeg... det er jo ikke EL allerede.... noen som har hatt det sånn eller vet hva det kan være??
kirsty*2barnsmamma Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Kan være mye rart det...luft, noe med tarmen...el... ømme muskler dypt derinne... har du el slik da? Har du testa?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Hvorfor tror du det ikk er el? Jeg har el dag 8-10 .tidlig men ikke uvanlig.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 2. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2006 nei jeg vet ikke.... prøvde å finne EL forrige måned med tester men fant den ikke..... har jo 28-33 dagers sykluser... men jeg kan jo ta en test for sikkerhets skyld.....
lengter daler ned i skjul... Skrevet 2. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2006 nope.... EL testen er negativ... jaja..... kan jo være litt luftsmerter da....
Mortil1snart2<3 Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 jeg har også sykluser på 28 til 33 dager og forrige mnd hadde jeg EL dag 17.. i følge CB-test
lengter daler ned i skjul... Skrevet 2. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2006 men jeg har faktisk EL slim idag.... sånt som går å strekke mellom fingrene.... men EL testen er negativ da... ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå