Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Jeg forsøkte å bestille en fra babywatcher.no. Jeg skulle motta en mail, trykke på en knapp i mailen. Bestillingen ville ikke bli ekspidert før jeg hadde trykt på den knappen. Jeg trykte på knappen. Men nå da, det skjedde ingenting etter at jeg trykte på den knappen? Vil jeg få en mail til?
*Lucia* Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Nei, det står på at bestillingen er ok ett eller annet sted.... Men jeg tror ikke du får noen ny mail. Husker ikke helt
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Det står ikke noe om ok på min mail. Søren, håper jeg ikke har gjort noe feil da.
*Lucia* Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Prøv å trykk på knappen en gang til. Husker jeg gjorde det og da fikk jeg beskjed om at bestillingen allerede var ok. Hvis ikke så hadde jeg sent de en mail og spurt! :-)
white.rose Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 jeg bestilte i går, da fikk jeg den mailen og trykka på den knappen, da kom det opp "ordren din er nå godkjendt!" Gjorde det ikke det på deg? Hmm.. ring å hør med de da... de kan sikkert se hva som er hendt på dataen.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 Kjære vene så pinlig. Jeg har en slik beskytter på mailen. Måtte fjerne den. Så nå fikk jeg trykt knappen. Og det kom opp en ny side hvor det sto at ordren er bekreftet. Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå