Gå til innhold

April: Var det ikke en del her som kjøpte Acta Graco Cosmic?

Anbefalte innlegg

Jeg er skikkelig missfornøy med setet vi har til småen. Syns det står for ustødig i bilen. Dessuten er hodet veldig dårlig støttet, og faller bare fremover hvis han sovner i bilen. Har prøvd det fremovervendt, og da er det mye bedre, men jeg vil gjerne ha ham bakovervendt en stund til.

Så nå tenker jeg på å kjøpe Graco sitt, og lurer på hva dere betalte for det. Vi skal nemlig til Danmark for å kjøpe søskenvogn som er mye billigere der. Sjekket pris på Graco-setet der, og de selger det for 2200,- Er det billig?

Er dere forresten fornøyd med sete, dere som har det?

Fortsetter under...

Hei! Vi har!

Setet står stødig, virker veldig trygt begge veier, er litt innvikla å sette på plass (jeg har fått forbud, for jeg får det ikke riktig :-p )

Hun er godt støttet, og ja i bunn og grunn fornøyd.. men det ser ikke ut som hun sitter like godt hele tiden... så la småen prøvesitte godt først..

Vi betalte 2700,- når det var på tilbud i vinter, tror det ligger på rundt 3200,- eller noe sånt..

Men en må nesten prøve setet og se det selv før en kjøper det..

Lykke til med kjøpet!! :)

Vi har også det setet, og er veldig fornøyd med det. Kjøpte det til storesøster i 2003 (husker ikke hva vi betalte). Lillegutt sitter godt i det, og han sover godt i det. Er enig med Monica-Mor over, at det er innviklet å sette på plass. Og så tar det mye plass når det er montert mot kjøreretningen.

Vi kjøpte vårt på Svinesund, og bet 2200,- nok for det. Vi er kjempe fornøyd....

Tulla sitter veldig godt bakover enda. Sover også godt der:-)

Regner med at vi kjøper samme sete til nestemann. Har ikke hatt behov for å ta det ut og inn mange gangene, heldigvis. Men synes det også går greit jeg-

Så godt med fine tilbakemeldinger. Da tror jeg vi går for dette, og så får jeg heller følge Monica-mor-mannens oppfordring og overlate monteringen av sete til mannen min, hi, hi.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...