Love2bemom Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 fikk høre hjertelyden til den lille i dag!! Så rart og samtidig så gjorde det det hele mye mer virkelig! Nå gleder jeg meg bare enda mer til UL!! Det var visst mye liv inni der oxo;)
ejiec++ Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Så morsomt :-) Jeg er i uke 13, og har ikke hørt hjertelyd enda. Legen fant den ikke i uke 11. Jeg har ikke kjent antydning til liv der inne. Blir litt bekymret når jeg leser at det er så mange som kjenner liv veldig tidlig... Det er en mnd. til neste kontroll, og seks uker til ultralyd så jeg får vel bare smøre meg med tolmodighet...
Love2bemom Skrevet 2. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2006 det var det! Det skal du ikke bekymre deg for!! Jeg kjente bittelitt fredag som var for første gang. Litt bobbler og stryking! Det er jo enda tidlig hos deg, tror ikke det er mange som kjenner noe så tidlig! Ikkno å bekymre seg for! Men gled deg til å høre hjertelyden! Nå kan jeg ikke vente til UL altså! Spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå