Gå til innhold

noen som har gjort det samme ???


Anette med nr 3 i magen

Anbefalte innlegg

hei jeg fikk gutten min 3 juni og vi ønsker oss to tette barn , er det noen her inn som har blitt gravid ca 8 uker etter fødsel ?

jeg har alerede hatt den første mensen etter fødslen og har akuaratt hatt eggløsning ,

god sommer videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble det etter min første (6 uker), men under de omstendighetene måtte vi desverre velge bort nr 2.

 

Du får fødselspenger om du er så rask med nr 2 og har fødselspenger med nr1. Noe jeg ikke var klar over for 6 år tilbake. Det du bør tenke på er kanskje om kroppen din har kommet seg nok til å gå på med nr 2. Og om du ønsker deg psøydotvillinger eller hva det heter. (står om det på et eller annet forum eller noe sånt her inne). Og om du føler deg i fysisk form til å klare av et spebarn og et svangerskap. Det er noe du føler best på selv:)

 

 

Ønsker deg lykketil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. Du kjenner selv best din situasjon. Jeg syns du planlegger barna dine litt vel tett.. Men dette må jo som sagt dere velge best selv,..

 

Jeg ville ha tette barn, og var egentlig veldig klar for å bli gravid igjen da vesla var 4mnd,, men mannen var ikke enig,. Han ville vente lenger.. Nå er vesla 1.5år og jeg er gravid i 9 uke med nr2 og er VELDIG glad for at mannen holdt igjen sånn at vi ikke startet før nå.. Jeg er enig nå med ham i at 2 år mellom barna er tett nok. Og det blir lettere for oss å ha et spedbarn i hus når nr1 skjønner litt mere og klarer å spise selv og går selv osv...

 

Lykke til med planleggingen!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...