Gå til innhold

ultralyd uten å vite kjønn....

Anbefalte innlegg

Var på ul i dag 19+4uker. Gledet oss veldig til å se den lille krabaten og at alt var som d skulle og det var det jo. Det vi selvfølgelig var spent på til slutt var om det var ei lita prinsesse eller en prins, men d klarte altså ikke legen å se....navlestrengen og låret lå foran hele tiden så d ble umulig å se! Ble faktisk litt lei oss da vi gikk ut....har to jenter fra før og d hadde vært moro m en gutt nå. magefølelsen sier jente....noen som har opplevd d samme så viste det seg at d var en gutt? Tenker at legen hadde sett noe om d skulle vært en gutt....jaja, vi får vente til jul å se!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5793155-ultralyd-uten-%C3%A5-vite-kj%C3%B8nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en gutt og en jente. Var overbevist om at andre barn også var gutt, og jeg tror det var fordi vi hadde en gutt fra før.... liksom utenkelig å få noe annet etter det. Vi fikk vite at det var en jente på UL i uke 18 og siden vi fikk en ul til (fordi de ville vite om morkaka vokste nedover eller oppover) fikk vi også bekreftet at det var en jente. For vi slo oss bare delvis til ro med det....sÅ sikre var vi i utgangspuntet på en gutt!!

Siden du har to jenter er du jo nødvendigvis dømt til å forvente jente. Og siden du syns det hadde vært så kjekt med en gutt, noe anderledes, får du sikkert samvittighet for HVIS det er en jente!!

De kan IKKE se kjønnet bak navlestreng, selv om det hadde vært en liten snopp der. Og det er usikkert om man ser eggstokker eller testikkler...

Om dere lurer dere blå og grønne, kan dere vurdere en UL på et privat legekontor. Volvat?

Annonse

Jeg har egentlig ikke lyst å vite kjønnet, mens samboer gjerne vil. Jeg tror kanskje jeg er på gli, at vi bestemmer oss for å få vite det nå første gangen, og heller ikke vite det neste gang. Første gang er alt så nytt og spennende (og skremmende?) med selve fødselen, mens med nr 2 vet man litt mer om hva som skjer.

Vi er også uvitende med vilje. Vi er visst flere enn jeg trodde! Har inntrykk av at "alle" vet det - folk blir jo nesten overrasket når jeg sier vi ikke ville vite. :)

Men jeg hadde nok blitt rimelig frustrert hvis jeg ville vite det, og de ikke kunne se det, hehe - jeg er så übernysgjerrig av meg...! (Er faktisk overrasket over at jeg klarte å holde meg denne gangen!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...