Gå til innhold

TRILLETURER ? (juni,juli og august)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei dere!

Gleder meg til trilletreff i morgen :)

Hvor bor du Anette? Jeg bor på Gausel, og Kristine på Hinna.

Hadde vært kjekt med trilletur fra Godalen til Lervig, eller rundt Mosvannet. For min del blir det mange trilleturer rundt Jåttånuten også hvis noen vil det da... :)

Annonse

heihei folkens;)

hb dåkkår fekk ein koseligge tur i dag...blei jo litt styggare ver, men varmen e dårr jo;o)

eg lurte bare på om me/dåkkår ikje sko setta opp treff/trilleturene på www.dinbaby.com framøve!?! det blir jo same gjengen uansett,siden me då bare skrive d;o) eller så kan me jo kanskje begynna å avtala pr mail, men...bare et forslag;o)

ellers så går alt kjempe fint her, eg prøvde meg me tutten i går...og d va jo bare herlikt...men itte et par ganger med tutt, så tullan seg te når han sko ta puppen, så me må nok drøya d litt te...men vet kje om eg orke å venta så veldi lenge.,..hehe!! nå sovan på bade...hehe...d e d kallaste rommet i huset, og me fant ud, koffor ikje!! han sove kjempe godt...og e ikje for varme!!

menmen...på tide at eg får någe mad...me snakkes snart då jenter...eg e så klar for å gå meg ein tur me vognå;o)

Hei,

Vi hadde en fin tur meg og Marianne fra Stadion til Hinnastranden.

Visste ikke at det var en side som het dinbaby jeg, men vi kan godt avtale treff her i stedet eller via mail. Min mailadresse er [email protected].

Kristine

hehe...fylla med;o)

det e jo der du må gå øve nå så du har født;o) du kan og bare trykka deg inn oppe te venstre her...på dinbaby;o)

jada...me får ta d litt så d komme...eg blir nok ikje me me d fysta...nå ska jo kjetil vera hjemma någen ugår....så me får se!!

men eg fylle me litt på treff begge plasser eg....så ser eg om dåkkår har satt opp någe!!;o)

min e [email protected]! bruge du msn og kanskje?? då kan du jo hiva meg på;o)

Heiija!!!

Eg e ei jenta på 16 år så bor på gausel...eg lige og passa unger og har jort det så lenge eg kan huska...

Eg passe ein gutt så eg har passt siden han va ca 3 måner...han begynne i barnehage snart så då komme eg ikkje te og passa han så mye merr...så eg leide itte någen eg kan passa...

Eg har mange syskenbarn så e små så eg passe og sitte barnavakt på kvelden for...og 3 småsusken så eg passte litt når de va mindre..

Ta kontakt hviss någen av dokker e intresert..

92685324 e tilgjengelig døgne rundt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...