Gå til innhold

Hvor stor eller liten er dere i magen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er vel akkurat som deg. Jeg kan bruke endel av mine egne bukser, men magen strammer ja.. Det merkes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, er 10+2 og kjenner at jeg er oppblåst. Fikk mammabuksene i dag som jeg bestilte på nettet, alle passa og var kjempefine :-) Så nå kan magen bare komme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 4+4. Føler at magen er hoven allerede. Synes det er vondt med trange bukser.

 

Dette er nr 2, så synes nok litt fortere denne gangen, men hadde da trodd jeg kunne gå noen uker til med de gamle klærne mine.

 

Jeg gikk ned en del etter forrige fødsel, så jeg har jo en del klær som er for store, så får snart finne frem de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte på ellababy.no. Veldig snille og hjelpsomme. Jeg ville ha noe som de måtte spesialbestille og greier (lang benlengde), det fiksa de :-) Bestilte også noen gensere, de ser rare ut nå men med en pute under var de knallfine hehe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei :)

er 12 uker på vei og bruker fortsatt mine vanlige klær....det strammer selvsagt noe men er helt okay :)

det eneste jeg irriterer meg over er at alle overdeler er for korte...merkelig...he he :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 uker med min nr 2. Merker ingenting ennå. Kan fortsatt gå med mine "vanlige" klær:) Men sist svangerskap ble jeg veldig tidlig hoven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 3+6 i dag og jeg er kjempe hoven/oppblåst i magen..

Sliter virkelig med buksene for tiden, og det er skikkelig kjipt :(

Håper det vil roe seg snart, ser jo ut som jeg er 4 mnd på vei.. minst :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+5 uker på vei, og folk tror jeg er fem mnd p vei hvertfall, er ganske tynn, smal og lav, så det er kun kulen liksom, folk ser det tvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen viser godt allerede nå i 8. uke... Bruker fortsatt de vanlige buksene mine, men t-skjorter må jeg låne av samboeren så ikke alle skal se på meg at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8 + 2 og magen begynner å bli synlig hvis man ser etter. Går i skjørt så lenge det er varmt, og gruer meg til å prøve å få på meg jeansene mine (som var trange nok fra før :-)

 

Håper jeg er oppblåst, og at den trekker seg litt tilbake før uke 12.

Har ikke lyst å fortelle dette til kollegaene min enda :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...