FrkVissVass Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Jeg er en liten mnd på vei, men imorres blødde jeg LITT, både litt slim og friskt, men ikke mye men har litt sånn mens-murring i rygg og mange. har noen erfaring med dette? kan dette gå bra?? Tusen tusen takk om noen orker å svare meg, jeg er så lei meg....
jordbærsjokolade Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Hei, stakkars, jeg skjønner at du er bekymret. Blødningen kan være så mangt og du må håpe på at det feks er en festeblødning eller noe annet. Har fått med meg at blødninger i svangerskapet er veldig vanlig. Men, kjære deg..du må ringe en lege sånn at du får litt ro. En ul nå, så tidlig vil nok ikke gi deg noen svar for hjertet begynner ikke å slå før i uke 6 uansett. Men du kan jo be om at legen tar en hcg prøve av deg for å måle om det er noen stigning? Håper at det ordner seg for deg, stor klem
FrkVissVass Skrevet 2. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2006 Tusen takk for svar, jeg har ikke blødd mer men mens-murringen er der. blir helt knust hvis jeg mister. Tok HcG-prøve idag og ny imorgen så da får jeg sammeligne da... uff å uff, har ingen god følelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå