Gizom81 Skrevet 2. august 2006 #1 Del Skrevet 2. august 2006 Heisann Kommer fra mars2007 klubben jeg. Nettopp vært hos jordmor og hun flyttet terminen vår fra 17 mars til 11. februar!! Fikk høre forterlyden !!!! Helt sinnsykt! Jeg er en jente på 25 fra oslo som i dag da er 12+5... Føler meg nesten litt snyttt for de siste ukene, men har joe hatt følelsen av å ha ligget litt foran med symptomene! Gleder meg til å slå følge videre! Flere fra Oslo som har valgt Ullevål i februar? Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. august 2006 #2 Del Skrevet 2. august 2006 Hei på deg :-) Er 10+2 og har termin 28. februar. Valgt og valgt Ullevål, fikk beskjed at jeg ikke hadde noe valg, men det ene stedet er vel like bra som det andre vil jeg tro :-) Gleder meg masse til ul men tror jeg venter til vanlig innkalling på Ullevål. Legen sa at jeg måtte slutte å bekymre meg (det var litt sånn "la meg gjette, enda noe du har lest på nett?" hehe), så da prøver jeg det ;-) Skjønner godt at du føler deg snytt for de siste ukene, litt nedtur å gå tilbake da :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gizom81 Skrevet 2. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 2. august 2006 Heisann Sanasol Jo, hører gode ting om Ullevål. Der kan pappan også være sammen med oss så mye han vil, andre steder er det bare i besøkstid. Det er positivt! Jo UL er spennende, gjør som deg ja, og venter på innkallelsen fra Ullevål... Hjertelyden i dag har bragt meg helt opp i skyene og ned igjen på en bløt rosa sky... Det var fantastisk! Fenomenet med å føle meg snytt, er litt merkelig. Kan jo ikke klage, ventetiden ble jo brått mye kortere! Men man har liksom, hver fredag for meg, ledet seg til å logge seg på og lese nytt m neste uke og hva som skjer med babyen... Nå har jeg liksom ikke lest om uke 9, 10, 11... Men jeg er glad, det er jeg!!! Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. august 2006 #4 Del Skrevet 3. august 2006 Hei igjen :-) OK, det visste jeg ikke om Ullevål. Det er bra :-) Steike som jeg gruer meg til fødselen, men jeg håper at når den tid kommer så er jeg så lei at jeg bare vil ha han/hun ut ;-) Vi har høytlesning hver mandag, og det som skjedde i uke 10 er verdt å gjenta siden du gikk glipp av det; "du bærer nå ikke lengre på et embryo, men et lite foster". En liten milepæl :-) Mannen min var bortreist forige mandag, så jeg måtte sende han en tekstmelding med Den Store Oppdateringen, og fikk tilbake "hurra, snakkes senere". Det er nok ikke like stort for han hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå