selfangerkjerringa Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Hei! Om dere enda ikke har fått med dere resultatet av terminkonkurransen: DERE VANT!!! Min termin er satt til 8.januar Send en epost til [email protected] med navn, adresse og gjerne kjønn på knøttet i magene deres, så sender jeg en fin liten overraskelse i posten!
Hanne og jentungen Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 Hehe, viss ingen vil ha gavene kan jeg godt ta dem jeg:)
selfangerkjerringa Skrevet 4. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2006 hihi.... du får jo gaver uansett, tullejente! hva gjør du forresten på nett så tidlig på morran?
Hanne og jentungen Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 Anders ringte å vekte meg:) Pleie ver oppe så tidlig då, men bruke litt tid på å komme meg t dragvoll:) Olav e jo i stavanger, eller på lillehammmer, så eg sitte på pc'en hjemma:)
selfangerkjerringa Skrevet 4. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2006 Ah, derfor du ikke er på chatten altså Lurte litt på hvorfor du kun var her inne... Du får være flink og jobbe! Gleder meg til å lese resultatet Si nå bare fra om du trenger noe feedback. I'm here!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå