Gå til innhold

Jente nr. 8!!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter en jente og ha r 7 stk. på forhånd. De heter Hanne Sofie, Mari Helene, Sara Kristine, Ida Johanne, Kaia Marie, Julie Ceclie og Emma Matilde. Hva synes derre nr. 8 bør hete? Har tenkt litt på Nora Emilia, Frida Andrea og Thea Amalie. Klem:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konsekvente navnevalg:)! Thea Amalie føyer seg fint inn i rekka, synes jeg.

Skrevet

Imponert over alle barna - det er jo høyst uvanlig:) Thea Amalie er helt nydelig!

Skrevet

Enig med de to andre, Thea Amalie =) Skilte seg klart ut av de tre! =)

Skrevet

hei og gratulerer med alle prinsessene:)

siden alle jentene har dobbeltnavn som slutter på E,tenkte jeg ummidelbart på NORA EMILIE eller NORA EMILIA..

ønsker deg lykke til:)

klem

Skrevet

Hvis du har 7 jenter fra før og venter den 8., Har du da en som er slem og resten gode som gull? ( blir forvirret av nicket.)

Skrevet

samme tenkte jeg ...hehe..

Er noe som skurrer her..

Skrevet

Hehe, det er fordi jeg hadde dette nicket da jeg fikk Emma Matilde, og visste ikke hvordan å skifte det:o) Har ikke vært her på en god stund, nå! Men nåp har jeg byttet=)

Skrevet

Jeg bare MÅ spørre. Hvor gammel er du? Blir helt imponert over deg. 8 barn.. Wow. 8 jenter. Synes det var kjempearti å høre. Svært sjelden nå i dag. Er ungene dine tett da eller? Gratulerer kjempemye!!! Du er supertøff altså!

Skrevet

Morsomt! Lykke til!

Er selv en del av en storfamilie med 9 jenter :o)

Helt topp nå i voksen alder! Ord kan faktisk ikke beskrive hvor bra det er. Blod er definitivt tykkere enn vann :o)

Beundrer min mor mer og mer -!

Skrevet

Alle tre navnene var veldig fine. Liker nok best Nora Emilie, har lyst å bruke det selv om jeg får en jente. Thea Emilie synes jeg også er nydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...