Gå til innhold

Dere som samsover: Når har dere tid til "voksenkos"?

Anbefalte innlegg

Er ikke det et problem å ha sex når ungene ligger i sengen deres, eller gjør dere det når de sover? Hehe... Jeg er så nyskjerrig av meg.

Jeg kan nesten ikke vente til småen flytter inn på eget rom sånn at meg og samboer kan kose oss igjen uten å forstyrre søvnen hans. Småen her ligger i egen seng, men jeg synes det er skikkelig turn off når han våkner og sutrer litt og sovner igjen...

Lever dere som samsover i sølibat eller?

Fortsetter under...

Annonse

merkelig spørsmål dette, velger forøvrig å være anonym..

vi samsover ikke, men har ofte sex om morran når vi ligger alle 3 i senga, han ligger bak meg og baby styrer forran meg(senga er inntil veggen)

Har gjordt det siden baby var bitteliten, og har aldri vært noe problem det. Er jo selvfølgelig begrenset hvor lenge vi kan fortsette sånn, men til den tid regner jeg med vi har litt mer overskudd på kveldene når baby sover, og kanskje evt også har flyttet inn på eget rom.

For oss som har litt mer variert sexliv begrenser ikke sex seg til senga. Mini legger seg 19, men det gjør ikke vi. Da finnes det andre rom å boltre oss i selv om vi bor i 3-roms leilighet.

Noen ser begrensinger, andre muligheter ;-)

Vi samsover ikke og er stort sett så kjedelige at vi har sex i senga, som regel på kveldstid. Da vi hadde bare et barn var det enklere å være spontane og gjøre det "hvor som helst og når som helst". Nå er eldstemann 7 og er våken lengre. Når han har lagt seg er det som regel noe som må gjøres og vi hiver oss ikke ned på sofaen i heftig sex eller gjør det på vaskemaskinen. Vi har ikke et kjedelig sexliv allikevel! Har gjort det med barn i senga, riktignok et sovende da. Gikk fint det, men vil helst kunne slippe meg litt mer løs...

Annonse

Voksenkos hva var det nå igjen...?? med en tenåring, en ti åring og en lillebror på 3 mind som ligger i vår seng så er det vel bare om og gjøre å være kreativ ja! Med hele enden full av sting, jada jeg vet at de har grodd nå, og lillebror som holder mamma våken mye av natten så har hun glemt hva sexlyst er også.

Med fare for å verte litt for privat her: vi har då både dusj, stovegolv, sofa, plen, bil, kjøkenbenk, gjesterom og mange andre moglege arenaer for den slags...og somme av dei bruker vi:). Og skulle vi verte overmanna av lyst medan junior låg i senga vår (han søv heile natta i si eiga seng no), var han då mogleg å flytte bort til eit hjørne av senga medan vi overgav oss til kjødets gleder.

Vi har to store "barn" - 12 og 14 og lille babyen. Derfor er det ikke bare å ha seg på kveldene, de store legger seg ofte senere enn meg... Derfor er vi blitt mestre i å snike til oss gylne minutter, ikke noe problem det:) Lille baby får ikke være i det samme rommet som vi koser oss i, så sover baby i vår seng bruker vi stua el. og omvendt.

Egentlig regner jeg med at dette er skrevet litt for å provosere, det er vel ikke vanskelig å skjønne at man kan ha sex utenom senga?

Dette er nok skrevet for å provosere ja :)

Det virker nesten som enkelte tror at mennesker som sover i samme seng som babyen, lever i en helt annen verden enn de som har babyene sovende feks ti cm fra dobbeltsenga - bare i egen seng!

"Når har dere tid.... " . vi har vel like mye tid som andre folk skulle jeg mene :)

Vi lever på ingen måte i sølibat, og vi kan godt bruke sengen foreløpig i alle fall... Sørger for å "tanke opp" vesla, så sover hun tungt etterpå. Dessuten er det mange andre steder enn storsenga som egner seg til den slags trim ;-)

Vi koser oss og ligger tett inntil hverandre hver kveld, gubben og jeg. Og det er uhyre få ganger sex har vært umulig å få til pga. snuppa. Og de gangene hadde det ikke hjulpet med verken eget rom eller noe annet, jeg klarer i alle fall ikke å ha sex når hun er våken og lei seg... om det så er i et annet rom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...