Gjest Skrevet 2. august 2006 #1 Del Skrevet 2. august 2006 Ringte Ullevål i går og ba om å få flyttet ny samtale om KS så tidlig som mulig. Skulle egentlig dit 17/8, men sliter så veldig med angsten at jeg ønsket å få det unnagjort tidligere. Det ble ikke bedre av at jeg våknet i femtiden i går morges av noen vanvittige magesmerter som varte i fem minutter. Da var jeg sikker på at NÅ skjer det noe. Men heldigvis ga det seg. Fikk først bare en kjapp beskjed om at "nei, beklager, det går nok ikke å få fremskyndet samtalen" -men da jeg la ut om mine bekymringer så tinet dama på sentralbordet opp og fikk fortgang i sakene. Så nå krysser jeg fingre for at samtalen på fredag skal gå bra! Hun jeg snakket med sa at legen jeg skulle til var veldig alright og tok veldig mye hensyn til pasientens ønsker -og jeg fikk egentlig inntrykk av at han jeg opprinnelig skulle til var stikk motsatt. Så kanskje det var greit at jeg ringte....wish me luck! Kommer tilbake med oppdateringer etter fredagen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5792066-ny-ks-samtale-flyttet-til-f%C3%B8rstkommende-fredag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
cielo *to barns mamma* Skrevet 2. august 2006 #2 Del Skrevet 2. august 2006 Så bra! Er jo så forferdelig å gå sånn og vente på samtale, fikk ikke sove i flere uker før jeg, var helt utslitt da jeg kom til samtale. Holdt på å bryte sammen bare jeg kom inn til legen for jeg var så sliten og så så jeg at det var en mann og da tenkte jeg 'å nei, han kommer sikkert ikke til å forstå'. Men så viser det seg at han var verdens mest superkoselige mann med masse empati og sympati, og han skjønte meg med en gang. Fikk ks uten noe problem ) Stor sannsynlighet for at det er han du skal til da siden dama på tlf sa det hun sa. Ja du får komme tilbake med oppdatering, går helt sikkert bra. Lykke til ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5792066-ny-ks-samtale-flyttet-til-f%C3%B8rstkommende-fredag/#findComment-5793165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. august 2006 #3 Del Skrevet 4. august 2006 Samtalen gikk kjempefint! Kom inn døra og hadde forberedt meg med en masse argumenter -og så spurte han meg bare om jeg hadde tenkt nøye gjennom dette siden sist og fremdeles var like sikker. Da jeg svarte bekreftende på dette, spurte han bare hvilken dato jeg ønsket, og satte meg opp på snitt den 5. september! For en lettelse! :-) Han var kjempehyggelig, og han sa jo det at jeg som var så ung og sprek fint ville komme meg gjennom en fødsel og at det var mye vanskeligere etter et snitt å komme seg. Men det vet jeg jo allerede, og da var det helt greit for ham. Fikk til og med ta en ekstra titt på gutten i magen! Han vokser og utvikler seg normalt -og er allerede nærmere tre kilo. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5792066-ny-ks-samtale-flyttet-til-f%C3%B8rstkommende-fredag/#findComment-5815708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå