Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen...sitter å venter på svar fra tromsø. har tatt alle prøvene, så nå er henvisningen sendt:) jeg både gleder og gruer meg til å sette i gang...noen som vil dele erfaringer med meg....hva er det første som skjer?tar det lang tid å bli godkjent?er de snille i tromsø:)?osv...takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg er veldig fornøyd med Tromsø og de som jobbet der. Vi startet å søke i Slutten av februar 2005. Etter en måned måtte vi sende inn noen blodprøvesvar pluss div. annet og velge om vi ville ta Gen prøve for å utelukke arvelige sykdommer (noe vi ikke gjorde). Til sist måtte vi sende inn papirer på at vi var gift/samboere. Så var det bare og ringe inn ved første mens. Gjennomførte første ICSI forsøk i September 2005. Det gikk ikke så bra, fikk satt inn to egg men de var ikke så "gode". Det gikk som forventet. Måtte så vente i to menser til før jeg kunne ringe på ny. Vårt andre ICSI forsøk ble gjennomført i Mars i år. Fikk ny medisin da, siden jeg hadde reagert så dårlig på den andre. Alt så bra ut, og de anbefalte å sette inn bare ett egg (siden alt så ut som det skulle lykkes), og fikk tre egg på frysern. Og hurra er nå 21 uker på vei med vårt lille nurk. Termin 15 desember.

Så ønsker deg lykke til, ikke gi opp :-)

Skrevet

Hei

Jeg søkte om behandling i Tromsø men fikk avslag med en dag, de sa jeg var for feit til at jeg fikk noen hjelp fra dem. Ble temmelig knust må jeg si, men heldigvis finnes det privatklinikker. Og etter to mnd. var jeg endelig gravid etter fire års venting :)

Joda, jeg er overvektig, men ikke mer en at jeg ble gravid bare jeg fikk litt hjelp :)

Lykke til videre, jeg krysser fingrene for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...