Gjest Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 utflod? Har hendt den kan være litt slimete.....er det normalt eller?
AMINE Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Jeg har vært veldig plaget av utflod. Både slimete og "vanlig" . Har spurt både lege og jordmor om dette, og de sier at så lenge det ikke lukter eller klør, så er det ikke noe farlig. Klør det så kan det være soppinfeksjon som bør behandles. Utflod er mer vanlig når man er gravid pga av slimhinnene. Men følg med lukt, så går det nok bra. Jeg spurte legen om å ta bakterieprøve, og da sa han at vi kunne gjøre det senere, men så lenge det ikke lukter, så er det nok vanlig utflod.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Har hatt mer og mer slimete utflod siden jeg ble gravid, jeg også - det er visst helt vanlig og skyldes forandringer i skjede/livmor + dannelsen av den berømte slimproppen... Følg med lukt og kløe - det er nemlig ikke bra!
Gjest Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Takk for svar! Jeg hadde kløe for et par uker siden,og da tok jeg en soppkur(regnet med det var sopp),også ble det etter hvert borte. Klør ikke nå,og det lukter ikke. Med kløe,så er det mest sannsynlig sopp da eller?Og hvis sympromene er blitt borte,så er det ikke noe "skummelt"?
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 huff ja, utflod..... :-( har hatt masse jeg... herk!!! men er det vanlig at den er "tynn" noen ganger, nesten som vann???? den er det NOEN ganger,,,,, også har jeg begynt å tenke på om det kan være fostervann..... er det noen som vet???
Gjest Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Hmmm...vet ikke helt hva det kan være....har hatt mest sånn tykk,ekkel jeg. Skl uansett ta opp disse greiene med legen når jeg skal på kontroll om 14 dg.
Håper(2sa+1gutt07+3sa) Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 Har hatt sånn vannaktig jeg og. Var hos legen idag og hun mente at det kom av at jeg har hatt en soppinfeksjon. Det var helt vanlig med slim, vann og alt det andre. Dette kommer av østerogenet som vi produserer mer av nå.
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 godt å høre det ikke bare er meg med vannaktig ;-) huff, blei litt nervøs ja........ skal til jm neste torsdag, får snakke litt med henne da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå