Gå til innhold

økedøgn eller?? han er 3,5 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten har vært så flink med at jeg kun er oppe rundt 3 og 6 å ammer han på natt/morgen, men i natt var jeg oppe hvertfall hver 2 time og ga mat.. jeg har mer enn nok melk så han legger seg ikke sulten.. er det økedøgn eller er det snart så jeg kan introdusere litt grøt i tillegg??

jeg vil amme så lenge som mulig, ikke noe med det å gjøre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være det. Og du vet jo hvordan man dealer med det, så et par dager med kos er ikke å forakte? Det er egentlig ingen grunn til å begynne med grøt el.l. før 4mnd hvis hs ikke anbefaler det akkurat for dere. Is i magen i to uker til! Og i mellomtiden får du innarbeidet enda mer melk ;)

Skrevet

gjør meg ingenting åsitte oppe å amme om natta, nyter hver eneste amming jeg..hehe

Skrevet

Så lenge man fullammer, det er nok melk og babyen legger bra på seg( vekt går i rykk og napp!!!) trenger man ikke gi grøt før 6 mnd. Tarmen er mer moden og klar for det og hvis en venter til da.

at han har fått mer på natt nå er nok økedøgn. ( og det er ikke alltid de sover bedre om de får grøt)

Skrevet

(Ja, selvfølgelig, mitt poeng er at man ihvertfall ikke gir før 4mnd...og noen begynner med smaksprøver mellom 4 og 6.)

Skrevet

_ fortsett å kos deg med ammingen du - er ikke alle som klarer å kose seg md det på natta...... til og med jeg som elsker amming er en smule trøtt innimellom på natta når han varsler meg; og av og til ønsker jeg forsiktig i mitt stille sinn at det kunne blitt en nattamming i stedenfor to.. he he

Skrevet

Ja skal jo innrømme at jeg skulle ønske han kunne sovet, og når jeg sitter i stolen og ammer så tror jeg nok at jeg er på tur til å sovne selv, men er så mange som ikke får til amminga, og priser meg lykkelig for at jeg gjør det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...