Gå til innhold

Jokabin's mamma*0901*

Celina og Emil + enimagen:)

Anbefalte innlegg

hei! lurer på hvordan du gjorde med betalingen til kiddies24? er så dårlig i engelsk at jeg forstår ikke hvodan jeg betaler gjennom paypal. går jeg opp i banken når d er forhåndsbetaling, eller hvordan gjør jeg d? ikke meningen å mase på deg, men når jeg så at du hadde bestilt derifra så viste jeg du hadde litt peiling ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5791648-jokabins-mamma0901/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :-)

Mas i vei, maste så mye på andre her inne før jeg bestillte derfra selv at nå er det vel min tur! :-)

Jeg betalte i nettbanken da jeg betalte på forhand, man kan velge noe som heter utenlandsk valuta eller noe sånt, da må du ha et iban nr som står i mailen du får fra kiddies24. Hvis jeg ikke husker feil fungerer det som et kid-nr... Du kan gå i banken og for å betale hvis du synes det er tryggere.... Jeg gikk i banken og spurte hvordan jeg skulle gjøre det, og innbilder meg at de anbefalte meg å bruke nettbanken fordi det ble billigere for meg...

PayPal er forresten veldig omstendig å bruke syns jeg, var så vidt jeg skjønte hvordan jeg skulle gjøre det.... Og når jeg fikk mail fra dem hvor jeg skulle bekrefte bestillingen min, var det en feil på den mailen som gjorde at bestillingen min ikke ble registrert, så jeg måtte, etter mye om og men, og mange mailer frem og tilbake, tilslutt bestille alt på nytt igjen....

Du får det nok til, og lykke til med nyvogna! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...