Gå til innhold

Vi som venter på IKM....

Anbefalte innlegg

Har tidligere skrevet et lignende innlegg over hvor ufattelig kjedelig det er denne perioden her som pent er kalt lutealfasen! Vi kjenner kanskje symptomer på en graviditet, men tør ikke håpe for mye for man er redd det kanskje bare er innbilning!!! Hvis man er flink å tenke på andre ting, så går tiden så mye raskere, men det er vanskelig...man bare MÅ kjenne etter! Tror jeg var på badet og kikket på puppene mine opptil tjue ganger i går....Ja, de er fortsatt ømme! En mulig lykkerus bobler på innsiden, men vet jeg må holde den for meg selv ihvertfall fram til IKM dagen. Det blir en nedtellingstid! For meg er det i alle fall det! Uansett hvor jeg er så finner det kvinner med baby i magene. Ser jeg på TV er det personer som tar graviditetstester eller har symptomer på graviditet; da nevner jeg Grey`s Anatomy som gikk på TV i går kveld på TV2. Er ikke det typisk??? Jeg er lei av å vente. Har sagt det før og jeg sier det igjen: ER SÅ FORBANNA LEI AV Å VENTE!!! Sånn, litt utløp for frustrasjonen her! Så til alle dere andre som også venter, her er det muligheter for å få ut frustrasjonen! Det hjelper litt!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5791624-vi-som-venter-p%C3%A5-ikm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke bare det å vente på ikm som er frustrerende - tiden før el er også sånn....venter og venter......Har vel de siste dagene med tanta på besøk nå...så øyner et lite lys i tunnelen :o) Ønsker dere lykke til som venter på ikm, håper det sitter en spire for dere alle ;o)

Takk emblamamma!

Ja, det stemmer det du sier, men synes ikke den er så uutholdelig som denne perioden! Føler ofte at man må være mer forsiktig nå, slik at et mulig egg fester seg godt!! Takker nei til alkohol, drikker mindre kaffe og blir mye mer kroppsfiksert...hehe! Den kjiipeste perioden som prøver må være å få den ***** tanten på besøk!!! Jaja vi har nå vært her en stund du og jeg, så nå håper jeg vi ihvertfall er neste mann ut! Masse lykke til du også!

Slenger meg med på denne. Jeg blir en smule småfrustrert over denne ventingen. Hva kommer först, tr eller positiv graviditetstest. I tillegg så vet jeg jo ingenting om hva som skjer med kroppen min etter SA. Kanskje vi skulle ha lagd en ventelek, noe å gjöre mens en venter. Ala en adventskalender?

Hehe, vet hvordan det er. Hadde avtalt med meg selv at i dag skulle jeg ikke slå på pcen når jeg kom hjem, men hvem sitter her? Jaja, ventetiden blir jo ikke akkurat kortere av dette. Skulle önske jeg også viste når jeg hadde ikm, da hadde jeg i hvertfall en dato å forholde meg til.

Annonse

Henger meg på her jeg også. Ventetiden er forferdelig. Synes tiden frem til EL går veldig fort, men som nevnt tidligere her så synes jeg også tiden fra el til IKM er forferdelig lenge og man tenker så veldig. Har IKM i disse dager, og da blir man jo nesten GAL :o)

Det er godt vi har hverandre her inne. Utrolig flott side med utrolig flotte folk.

Har IKM i dag (tror jeg...) Har litt ustabil syklus. Men ingen tante foreløpig. Testa på fredag (klarte ikke holde meg..) negativ, selvfølgelig.. Men kroppen min er fremdeles i opprør! Ømme bryst, kvalm, vond rygg og økt kroppstemp, har i tillegg vært nærtagende og sur i det siste.

Har bestemt meg for ikke å teste før til helga, om ikke tanta kommer først, da. Noe hu antagelig gjør, uvelkommen og kranglete som vanlig!!

Jeg venter også, min "gylne" dato for ikm er 6. aug., altså til søndag. Har et håp om at jeg klarer å vente til mandag med å teste, men det er ikke garantert... Håper så masse på at det har klaffet nå, første gang med pergo denne pp.

Jeg har også noen "symptomer" (kvalme litt innimellom, enorm matlyst, mensmurringer i mage og rygg, trøtt som en strømpe, og selfølgelig ømme bryst), men er redd det bare er symptomer på pergobruken eller evt. tr.... MEN gir ikke opp håpet enda! Stå på jenter, denne gangen er det VÅR tur :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...