Gå til innhold

August: Vi som har meldt oss på denne fødelisten i dag..


MiniBassen

Anbefalte innlegg

..er det noen som er i gang eller? ; ) Her skjer det i alle fall ikke mye.. Men det er jo enda tidlig! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.. skjer ikke så mye her hell... har mensen murringer og kynnere.. jeg for vondt å sitte føler jeg sitter på hodet hennes, hehe.. men jeg håper vi ikke er så langt unna fødsel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kanskje begynt å få bittelitt mensmurring, hvis jeg sitter helt stille og kjenner veldig godt etter....Satser selvsagt på at det tar seg opp og lillegutt er ute før midnatt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ingenting her. Men regner med at riene (eller vannavgang) kommer som lyn fra klar himmel om noen timer! Og vips, etter 5 timer uten så alt for store smerter så har jeg gutten i armene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på denne, jeg.. : ) Skal vi si at vannet går klokken 17? Så har vi beibiene våre et par timer før midnatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, eller kanskje riene skal starte forsiktig kl 17, så kan vannet gå kl 18 (sånn at jeg er helt sikker på at jeg har kommet meg hjem fra butikken før vannet renner). Og så har jeg han hos meg i 22-tiden. Ja, en super plan :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting på gang utenom det vanlige.

Kynnere, jernklo i korsryggen og nedpress i bekkenet. Men kanskje noe skjer om et par timer; man kan jo aldri vite;) Liker ikke å bryte avtaler........... Håper alle babyene våre får sitt første møte med verden før midnatt. TRYLL......TRYLL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den siste tiden hatt tisselaken (plastfrotté) under lakenet under rumpa i senga i tilfelle vannet skal gå. (Skikkelig klamt forresten. Kjøpte inn til å ha i babysengen, men det skal jammen meg babyen få slippe å ligge på). Men hvis jeg ikke har født kl 22 i kveld, så vurderer jeg å fjerne tisselakenet, for da kommer sikkert vannet til å gå akkurat den natten jeg sover uten! Kan jo bare kjøpe ny overmadrass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde kanskje det var noe på gang pga sterke mensmurringer, men det er så uregelmessig og plutselig forsvinner de for å komme tilbake en time senere osv.. Så jeg begynner å tvile sterkt på at noe skjer i dag likevel :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uler gjerne til hvem det måtte være, jeg, bare jeg snart er ferdig. Ulte mye mot både mannen min og JM under de forrige fødslene mine, hehe. Ikke bare uling egentlig, mer rein utskjelling.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo:-)

 

ja, dagen er jo ikke over enda, så vi kan jo ikke gi opp håpet, meldte meg ikke på "føde på onsdag" lista for morroskyld heller...:-) hehe..

sitter her og håper på at det skal skje noe, må sitte på den ene siden bare, får følelsen av at jeg sitter på han hvis jeg setter meg ned ordentlig.. det har begynt å gjøre vondt når han leer på seg, og siden mandag har jeg hatt falske veer\kynner til og fra.. er det tegn på at det skjer noe snart tro..? er forresten falske veer og kynner det samme??

 

anette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det får de tåle. Har bedt sambo huske å ta av seg forlovelsesringen. Ellers kan det bli vondt, har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg vet ikke helt.. Tròr vel egentlig ikke at det er det samme.. Falske veer gjør vel litt vondt, mens kynnere vanligvis er smertefrie.. Jeg har hatt en del kynnere i det siste, mer enn vanlig.. Men ellers er det ikke så mye som en antydning til at det skal skje noe mer.. Neste stopp er fredag (termin), og skjer det ikke noe da heller, får jeg melde meg på de som skal føde under fullmånen! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...